StriferElite Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Hei Jeg bygde tidligere i høst en pc fra bånn. Alt funket fint helt til jeg fant ut at PCI Express 3.0 sporet som GPU-en min skulle i hovedkortet passet ikke med konsruksjonen av kabinettet. Med strømforsyning i bunnen av kabinettet funket det bare ikke. Her er specs på delene: Cooler Master Midi Tower Silencio 500 eller nyere. XFX AMD GPU 1 GB Memory. Radeon HD 7700. Asus Motherboard P8Z68-V PRO/GEN 3. Hva er feilen? Trenger jeg et midi tower med strømforsyning på toppen eller må jeg satse på Full Tower? Prisene er ikke problemet. Så lenge jeg kan utnytte meg av GPU-en min så mye som mulig så. Endret 4. november 2012 av StriferElite Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Skjønner ikke hvordan det er mulig... Skal ikke være noen problemer med hverken kabinettet eller skjermkortet. Begge er standardformater. Hva mener du med at det ikke passer konstruksjonen av kabinettet? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Prøver du å sette skjermkortet i den nederste PCIe sloten? Altså den sorte i bunn? Skjermkortet skal helst stå øverst, i den mørkeblå. Du kan også bruke den hvite, men bruk nå bare den mørkeblå om du ikke har noe annet som kræsjer. Kan ikke se at dette ikke skal passe. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 JEg tippe TS har prøvd å stappe gpu i den nederste pcie-porten alik at den kommer i konflikt med psu i bånn. Den sorte porten er vel kanskje beregnet hvis man skal kjøre tri-cfx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå