maxRPM Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg tror månelandingen var falsk, so be it. Overbevis meg imot. Jeg mener illuminatet tok enda et stort steg i sine løgner da de overbevviste verden om at mennesker har dratt til månen som by the way er mer far out enn hva mange mennesker har programmert seg i bilder i hjernen sin (Ta et ruteark og tegn en liten runding som dekker en hel rute, og ber man folk plassere månen et sted i rutearket så skal jeg banne på de tegner en litt mindre runding ikke så langt i fra rundingen du tegnet som jorden, fakta er at månen er en en mindre runding 30 ruter unna rundingen du tegnet jorden). Mange topper i verden får vite dette, som et sjokk, men under sjokket må de akseptere hvor flinke illuminatet er til å lure hele verden. Og de har en verdensplan mange topper aksepterer, det er derfor politikere ikke gjør jobbene sine, men unndrar mye penger og taper mange milliarder i aksjefond. Pengene skal gå til en "bedre" plan. I lommene til de som vil kontrollere samfunnet og spillet verdens gud. Her er en time lang video om subjektet, søk opp apollo zero på google, og du vil finne mange på forum som ikke lenger tror på månelandingen, og de trenger ikke være som meg som tror på Jesus vår frelser Her er en link til youtube. Videoen viser til at månelandingen har mye som støtter opp imot det bare ble gjort i filmstudio. http://www.youtube.com/watch?v=NX-laeKljTo Endret 1. november 2012 av maxRPM Lenke til kommentar
Populært innlegg snartenkt Skrevet 1. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Moon_landing_conspiracy_theories http://news.nationalgeographic.com/news/2009/07/photogalleries/apollo-moon-landing-hoax-pictures/ http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2001/ast23feb_2/ /thread 12 Lenke til kommentar
era Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg tror månelandingen var falsk, so be it. Overbevis meg imot. Jeg mener illuminatet tok enda et stort steg i sine løgner da de overbevviste verden om at mennesker har dratt til månen som by the way er mer far out enn hva mange mennesker har programmert seg i bilder i hjernen sin (Ta et ruteark og tegn en liten runding som dekker en hel rute, og ber man folk plassere månen et sted i rutearket så skal jeg banne på de tegner en litt mindre runding ikke så langt i fra rundingen du tegnet som jorden, fakta er at månen er en en mindre runding 30 ruter unna rundingen du tegnet jorden). Mange topper i verden får vite dette, som et sjokk, men under sjokket må de akseptere hvor flinke illuminatet er til å lure hele verden. Og de har en verdensplan mange topper aksepterer, det er derfor politikere ikke gjør jobbene sine, men unndrar mye penger og taper mange milliarder i aksjefond. Pengene skal gå til en "bedre" plan. I lommene til de som vil kontrollere samfunnet og spillet verdens gud. Her er en time lang video om subjektet, søk opp apollo zero på google, og du vil finne mange på forum som ikke lenger tror på månelandingen, og de trenger ikke være som meg som tror på Jesus vår frelser Her er en link til youtube. Videoen viser til at månelandingen har mye som støtter opp imot det bare ble gjort i filmstudio. trololol. Retroreflector. Hvorfor ignorerer du alle bevis på at månelandingene har funnet sted? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg tror månelandingen var falsk, so be it. Overbevis meg imot. Hvorfor i all verden skulle vi engang forsøke å overbevise deg i mot? Du har jo allerede tatt et standpunkt ved hjelp av blind tro og siden månelandingen på et aller annet vis krasjer med din blinde tro på gud så har du allerede gjort deg oppen mening... Sånn enkelt kan jeg si, som nevnt i en annen tråd, at jeg anser det som ufattelig usannsynlig at flere tusen innvolverte mennesker ville klart å holde kjeft om en sånn løgn i 43 år, det er rett og slett ikke realistisk å tro det. En eller annen VILLE ha sagt noe, om ikke annet enn på dødsleiet, da det ikke er mulig å holde slike gedigne løgner hemmelig over så lang tid. Og hva er vitsen med den løgnen liksom? At man skulle slå CCCP på målstreken? At det egentlig ikke er noen måne der, kun en flat skive som gud har hengt der sammen med hullene i himmel vervingen det siver lyt ut igjennom? Det er foretatt hele 17 månelandinger, såvidt jeg vet, og alle sammen kan bevises rett og slett i det faktum at det er ALT for mange folk involdvert, alt for mange penger satset, til at en slik løgn ville vært serlig seiglivet. Men det overbeviser ikke DEG, gjør det vel? For du vet jo bedre.... 4 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ta en stor stjernekikkert og ta en titt på månen, du kan se alt det gamle utstyret! Ta en laser å stil den inn på Sea of Tranquility og observer at strålen blir reflektert tilbake, de la ut speil utstyr der! Klart vi har 100 slike tråder her på forumet, typepisk gangen i det er at brukeren som fremsetter sånne påstander blir fort presentert med gode bevis og argumenter, men nekter å akseptere det. Kos deg med livet ditt. Eventuelt: Slutt å troll. 8 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Her sitter du foran en elektronisk dings som består av millioner av bittesmå duppeditter som fører strøm og signaler på en slik måte at du kan kommunisere med en hel verden, men at noen skal ha kjørt rakett til månen er for vanskelig å tro på? Jommen sa je smørr. 4 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Illuminatis plan: 1. Iscenesett ei månelanding 2. ????? 3. Profitt. (Ta et ruteark og tegn en liten runding som dekker en hel rute, og ber man folk plassere månen et sted i rutearket så skal jeg banne på de tegner en litt mindre runding ikke så langt i fra rundingen du tegnet som jorden, fakta er at månen er en en mindre runding 30 ruter unna rundingen du tegnet jorden) Denne lo eg høgt av 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Du tror på Jesus... Nøff sedd 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 .... men at noen skal ha kjørt rakett til månen er for vanskelig å tro på? Jommen sa je smørr. Og der sa du det, rakett, for det var det de dro til månen medden gangen i 69, på en veldig primitiv rakett. De stroppet fast tre mennesker på den raketten, tre mennesker som hadde baller av solid diamant, for de var vel vitende om at sjansen for å returnere til jorden var svært liten og skal man ta en slik sjanse så MÅ man ha baller laget av diamant, og satte fyr på lunten og ut i verdens rommet det bar med raketten og menneskene som var stroppet fast til den... ...Selve landingen på månen kunne også ha gått rett til helvette, men enda mer kritisk var tilbake turen... Det skulle ikke mye til der av feil før vi også hadde hatt to menneskelik innpakket i merkelige dresser å glane på også når vi rettet teleskopet inn mot månen. Men det gikk bra... Hoved personene kom tilbake og er det rart at gamle buzz ble forbannet når det kommer en uopplyst kylling og påstår at han ikke har vært på månen etter at han i flere ti år har hatt etter virkninger fra den turen psykisk? Og kjempet med et alkohol problem og gudvet hva annet? Men dette har altså ikke skjedd, det er en løgn og det du kan se med det blåtte øyet gjennom et teleskop er så klart bare fortsettesle av den konspirasjonen, for det er kun teleskopet som simulerer disse tingene du kan se der ute, som en slags siste hånd på denne gedigne løgnen de har bestemt seg for å fortelle folk.... er det mulig å bli så til de grader ignorant at man klarer å tro dette til tross for overveldnde bevis for det motsatte? Tydeligvis ja, men hvordan lurer jeg? Hvordan kan du TRO det ene eller det andre om du ikke først har satt det skikkelig inn i bevisene? Nesten fristende å påstå at de som tror månelandingen er en løgn må være religiøse, men det er bare min påstand, basert på at religiøse også TROR en hel del uten et eneste bevis.... 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Samtlige beviser de som tror på ikke månelandingen har blitt motbevist gang på gang, men tipper det er mye som TS er inne på, religion. Man må se bort ifra beviser som ikke støtter troen, logikk og heller satse på troen og beviser som støtter troen, uavhengig av hvor dårlige eller om de er motbevist utallige ganger. Det spesielle her er de fysiske bevisene folk på gata kan se med litt utstyr, både det som faktisk står igjen etter ferden på månen, speilene på månen og steiner fra månen. Men man kan ikke motbevise tro, kun påstander og beviser Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vi har bygd ei romstasjon det bor folk på i 6 mnd av gangen, hvor de drikker resirkulert piss, men du klarer ikke tenke deg at vi tok en par dagers kjøretur til månen for å sjekke forholda der? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Og de har en verdensplan mange topper aksepterer, det er derfor politikere ikke gjør jobbene sine, men unndrar mye penger og taper mange milliarder i aksjefond. Pengene skal gå til en "bedre" plan. Ok, men kan du si noe mere om hva denne planen går ut på? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Du har så mye rart for deg maxRPM. Fellesnevneren er vel at samtlige innlegg og emner er pur bullshit. Du drar frem tallkombinasjoner som alle viser at tallet 37 går igjen overalt ettersom det er gud som har fremhevet det på en eller annen måte. Du tror ikke på evolusjon eller månelandingen. Det du derimot tror på er gud. Hadde du hatt et snev av logisk resonnement og fornuft, hadde saken vært helt motsatt. Månelandingen er et faktum. Lykke til videre. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg tror månelandingen var falsk, so be it. Overbevis meg imot. Snip ...og de trenger ikke være som meg som tror på Jesus vår frelser Du tror ikke at mennesker kan reise til månen, men du tror at Jesus kan stå opp fra de døde og reise til himmelen...? Du tror ikke at amerkanere og russere kan bygge raketter, men du tror at hele verden ble til på 6 dager? Du snakker om at noen tjener på månelandingsmyten, og tilhører selv den kristne kirke? Hvorfor akkurat måneferden? Det er da så mange andre menneskeskapte mirakler der ute. Det spesielle med måneferden og andre konspirasjonsobjekter er selvsagt at den menneskelige psyke hos enkelte favoriserer gode konspirasjoner framfor den enkle forklaringen, og enda viktigere: At de lar seg bortforklare. Vi som handler på Rema ser anderledes på det: Det enkleste er gjerne det beste, også når det gjelder å forklare det litt usannsynlige. La en som levde den gangen, og fikk se månelandingen (riktig nok i opptak) i klasserommet på skolen, si: Det fantes genier den gangen også. Teknologien var ikke kommet like langt, men prinsippene bak den var i stor grad allerede kjent. (Einstein, Kepler, med mange flere.) Månelandingen lot seg enkelt forklare med datidens kunnskap om fysikk og astronomi, hvorfor skal folk idag være mer ignorante? Tror du på satelitt-TV? Mine TV-signaler kommer fra en satelitt langt ute i verdensrommet. Det spesielle med den er at den befinner seg på nøyaktig samme plass over jorden til en hver tid. (Det er slik jeg vet i hvilken retning satelittantennen skal peke.) Jorden går som kjent rundt sin egen akse på 24 timer. Ergo må satelitten fullføre en runde på 24 timer også. Disse geostasjonære satelittene befinner seg drøyt 35 000 kilometer over jordoverflaten. Du kan jo prøve å regne ut hvor fort disse må bevege seg for å holde følge med jordrotasjonen. Og så regne ut hvor lang tid det tar til månen med den farten. Og dette gjør satelittene i årevis uten å trenge brennstoff eller vedlikehold. Så hvorfor skulle ikke en rakett istedet for å legge seg i evig bane rundt jorda kunne fortsette rett ut til de traff månen, nesten uten drivstoff når gravitasjonen gradvis slapp taket, og bruke akkurat de samme fysiske prinsippene til å gå i bane rundt den? Edit: Månelandingen er ikke et livssyn. Den lar seg forene med alle slags filosofier og livssyn, inkludert kristendom, islam, hindusime, ateisme og andre. Så lenge man aksepterer det heliosentriske verdensbildet og tyngdekraften kan man tro på akkurat de guder man vil, og fint reise til månen. Med mindre den angjeldende gud har sagt at man ikke får lov, selvsagt. Men jeg vet ikke om noen gud som har sagt det. (Om man ikke tolker Babels tårn veldig kreativt.) Geir Endret 1. november 2012 av tom waits for alice 5 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har sett filmen nå. Jeg kan ikke så mye om temaet, men det jeg kan er å tenke logisk, noe de sliter med i filmen. Korrelasjon medfører ikke kausalitet. Et annet problem er at kildene er rimelig tynn. De slenger rundt seg med "fakta", som gjerne høres sannsynlig ut, men at det høres sannsynlig ut for en lekmann er ikke en god nok kilde. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg forstår ikke hva denne tråden gjør på RFL delen av forumet, med mindre man kan kalle "fornektelse av virkeligheten" et livssyn. Rapporterer tråden, med ønske om at den havner en eller annen plass mellom off-topic delen og evig fortapelse. 1 Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 illuminati+falsk månelanding+jesuselsker = troll. 2 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 .... men at noen skal ha kjørt rakett til månen er for vanskelig å tro på? Jommen sa je smørr. Og der sa du det, rakett, for det var det de dro til månen medden gangen i 69, på en veldig primitiv rakett. De stroppet fast tre mennesker på den raketten, tre mennesker som hadde baller av solid diamant, for de var vel vitende om at sjansen for å returnere til jorden var svært liten og skal man ta en slik sjanse så MÅ man ha baller laget av diamant, og satte fyr på lunten og ut i verdens rommet det bar med raketten og menneskene som var stroppet fast til den... Med tanke på at datidens datasystemer ikke var sterkere enn en nå 20 år gammel kalkulator, så gir det litt perspektiv på hvor mye baller de hadde. Kunne godt ha gått veldig galt, men heldigvis så hadde de veldig smarte og flinke folk som både fløy og guidet rakketten frem og tilbake ifra månen. At noen som tror på gud og jesus faktisk kan fornekte for noe som det finns tusenvis av faste og seriøse bevis for at faktisk skjedde, men selv velger å basere sin tro og livsstil på en gammel bok.. lattis! 1 Lenke til kommentar
maxRPM Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg tror månelandingen var falsk, so be it. Overbevis meg imot. Snip ...og de trenger ikke være som meg som tror på Jesus vår frelser Tror du på satelitt-TV? Mine TV-signaler kommer fra en satelitt langt ute i verdensrommet. Det spesielle med den er at den befinner seg på nøyaktig samme plass over jorden til en hver tid. (Det er slik jeg vet i hvilken retning satelittantennen skal peke.) Jorden går som kjent rundt sin egen akse på 24 timer. Ergo må satelitten fullføre en runde på 24 timer også. Disse geostasjonære satelittene befinner seg drøyt 35 000 kilometer over jordoverflaten. Du kan jo prøve å regne ut hvor fort disse må bevege seg for å holde følge med jordrotasjonen. Og så regne ut hvor lang tid det tar til månen med den farten. Og dette gjør satelittene i årevis uten å trenge brennstoff eller vedlikehold. Så hvorfor skulle ikke en rakett istedet for å legge seg i evig bane rundt jorda kunne fortsette rett ut til de traff månen, nesten uten drivstoff når gravitasjonen gradvis slapp taket, og bruke akkurat de samme fysiske prinsippene til å gå i bane rundt den? Skjønner, skjønner, men desse geostasjonære satelittene går i bane rundt jorden på 24 timer pågrunn av distansen, den trenger litt drifstoff for å holde seg på denne distansen. Månen bruker rundt 28 dager fordi den er enda lenger vekke. Desse geostasjonære satelittene vil ingen menneske reise til fordi de ligger i det radioaktive Van Allen-beltet. Menneskeferder ut i rommet er som regel bare på romstasjoner som er 400 km unna, hvor strålingen ikke er så høy, det blir forklart i videoen. Før jeg lærte om månelandings-skepsisen, så tenkte jeg hvor i all verden fikk de til å lande på månen, og så skyte seg fra månen opp til skipet som sirkulerte månens gravitasjon ved hjelp av utregninger fra jorden? Det viste seg å være et ganske vanskelig svar nå også. Det var altfor dårlig teknologi den gang. 3 år eller var det 3 måneder før oppskytning til månene, prøvde de å lande "månelanderen" på jorden, de endte i eksplosjon og katastrofe ved landing. Uten å teste mer sendte de altså 3 menn ut dit i håp om at månelanderen skulle lande tryggere på månen. Og jeg mener de ikke kan sende noen til månen nå pågrunn av strålingen i Van Allen-beltet. Visste du at de sendte opp en atomrakett som prøvde å bombe et hull i Van Allen-beltet, søk opp "operation starfish prime" på google. Og jeg tror mange er døde pågrunn av at de muligens kunne ha lekket informasjon til folket om at dette var en løgn. JFK, Marilyn Monroe, og mange andre om man søker mer opp. De tre astronautene som egentlig skulle være de første døde i en "ulykke". Ja det gjorde vel susen for de neste astronautene om å tie om saken. Se intervjuer av desse astronautene Aldrin, Armstrong og Collins. De ser ut som de er under avhør og er redd for å bli tatt i løgn. Istedetfor at en som virkelig hadde gjort en suksessfull førstegangsmånelanding ville hoppet på sofaen til Oprah Winfrey, og fortalt hva de opplevde uten å svare på spørsmål. Det virket som om de var truet på livet da de skulle besvare spørsmål. Over halvparten av månesteinene er forsvunnet på merkelig vis, aldri dukket opp igjen, Nasa har tatt tilbake alle månesteinene fra museer. Astronautene blir dumpet til havs når de dør. Ganske likt det de gjorde med Osama Bin Ladens "lik". Bevisforspilling kalles dette. Det er mye i denne videoen som gjør at jeg ble mer og mer skeptisk, og søkte på nett etter mer, og fant mer, og nå tror jeg de ikke kommer til å lande mennesker på månen noengang, vertfall ikke vellykket første gang tur. De har kanskje bedre teknologi nå, men jeg mener Van Allen beltet er så farlig for mennesker at de ikke sender noen ut dit bare for å teste det som allerede skulle ha gått bra i 1969. Så da må det vel skje noe katastrofalt på jorden(skapt av eliten, de være seg økonomikrise, voldelige kriger) som gjør at de enda igjen utsetter den planlagte 2018 turen til månen. Setter man filmopptakene de filmet der oppe i dobbel hastighet, så kunne man se at de ganske enkelt hoppet seg vanlig fremover slik man gjør på jorden. Stanley Kubrick lagde :2001 en romodysse, i 1968, et år før månelandingen, det styrker troen for at dette er gjort i et filmsett, noen har også innrømt at noen av opptakene av den "virkelige" månelandingen ble gjort opp igjen i et filmstudio fordi de var for dårlige. Det er mye annet på videoen, så den anbefales å se en gang for å gjøre opp en mening. Endret 1. november 2012 av maxRPM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå