Geir R. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Et galleri i gamlebyen Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Flott nattbilde - nydelige harmoniske farger i bildene dine. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Små koseleg belysning-god komp. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Et veldig nærvær i bildet - akkurat som om jeg står der i gata. Flott med lyset i vinduene, får lyst til å gå bort til glaset og se, før jeg vandrer videre nedover gaten. Kanskje sitte å skravle litt på benken først . Detaljer, lys,linjer,farger og varmen i bildet - gjør at her vil jeg blil en stund Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nok et flott bilde. Fin stemning. Liker også komposisjonen med gata innover til høyre og huset med lys i vinduene baki der. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Takk skal dere ha for fine kommentarer. Det er mange fine motiver å hente her i gamlebyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg