totokaka Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hei, hei. Jeg har laget dette programmet som tegner sierpinski trekanten. Jeg begynte med C# på mandag, og kom fra Java, så det var ikke så stor tilvending. Jeg legger ved en excecutable og hele VisualStudio prosjektet. Vil gjerne ha innspill på utvidet funksjonalitet og bugs + ting jeg burde gjøre anderledes. Her er skjermdump av farger: Sierpinski.zip sirepinski-src.zip Endret 3. november 2012 av totokaka Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har ikke sett på programmet ditt, men variasjon i farger som brukes er mulig utvidelse. * 3 farger, basert på hvilket hjørne du "hopper" mot. (under forutsetning at dette er algoritmen du bruker for å tegne trianglet da.. ) * ny random farge på hvert pixel. * Farge basert på hvor mange pixler som er tegnet. Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Du liker farger du, Topguy . Tror jeg begynner med å implementere farger basert på hvilken kant prikken "hopper" mot. Tenkte faktisk på å gjøre det når jeg startet med programmet, men fant ingen enkel løsning på det, din var jo helt genial. Lenke til kommentar
totokaka Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Da har jeg implementert farger. Sierpinski.zip Endret 1. november 2012 av totokaka Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Rotasjon av hele tegningen?.. Ikke det vanskligste som kan gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå