Terje Solfugl Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ternepar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hei Flott bilde. Fint par i lavt sommerlys. Eg like godt at en skrive hvilken type fugler en tar bilde av, kanskje eg lære noe etter vært. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Flott av Makrellterneparet! Likar komposisjonen og det vakre ljoset. Skarpt og fint som vanleg. Kansje eit lite kutt i bunn? Litt mindre blendaropning for å oppnå skarpheit i heile biletflata? Berre nokre tankar:) Eit flott bilete i allefall. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Et flott skudd dette !! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nydelig bilde av vakre fugler. Flott lys. Støtter Magnar B sitt forslag om lite kutt i bunn tror jeg. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Flott fanget hr Solheim En fugel som hvar mange av i havna i Andenes sommeren 2012 og fikk mange unger der Ha en fin 1:a november kveld med hilsen hr Olsson Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ble et kjempeflott foto av Makrell-ternene som vokter "egget" !!! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg