Tranbear Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Datan har 4gb minne osv, er egentlig en god maskin, men har seg sånn at på harddisk C: så av en eller annen grunn så mister eg ledig plass heletiden, av ingen grunn! tømmer papirkurv osv, men forsatt! bruker å gå inn på egenskaper, diskopprydding, og trykker på rydd opp der med sikkerhets kopier osv! da får eg mye mer plass, men tar heller ikkel ang tid før det er lite plass igjenn, og når eg defragmentere så mister eg ledig plass da også?? av en eller anna grunn så jobber datan ekstremt seint iforhold til før også, spesielt om eg har oppe mange faner på internett! hva kan jeg gjør for å rydde opp datan litt ekstra å gjør den raskere som den var før? har god plass egentli! disk C: 35gb ledig av 60gb. disk D; 522gb ledig av 833 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Du har postet dette innlegget i en kategori for prosessorer. Du burde kanskje heller postet i Windows-kategorien? Jeg gjetter at du bruker Windows, men hvilken versjon? XP, Vista eller 7? Har du antivirus? Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) klart har eg antivirus, har ingen virus, og bruker windows vista! var usikker hvor eg skulle ha innlegget hen.. beklager Endret 31. oktober 2012 av Tranbear Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vista? Der har du nok mye av forklaringen. Folk som har tidligere Windows-versjoner får gode rabatter på Windows 8 nå for tiden har jeg hørt. Windows 8 krever mindre av maskinen enn Vista. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Har du sjekket om du har aktivert sikkerhetskopiering på datamaskinen din? Hvis du ikke har gjort det med vilje så er dette noe som tar en del maskinkraft og plass på maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå