ksjoet Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Har fått tak i dette kortet, og det er litt av en kuriositet! Lansert november 1995 basert på Nvidia NV1 chip'en, som et av de første 3D akkselerasjons kortene. Det har en bracket som lar deg koble til offisielle Saturn kontrollere og bruke disse med PC spill. Ikke noe grafiske forbedringer iforhold til vanlig software, men det boostet frameraten og oppløsningen i spill som støttet det. Noen som hadde dette kortet "back in the days" og vil mimre litt? Selv så var mitt første 3D kort et Voodoo 3DFX i 1997, så gikk glipp av "første" generasjon kort som Diamond kortet tilhørte. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Har et Maxi Gamer 3DFX Voodoo på hylla her som jeg spilte med på en Pentium 166Mhz, kortet har 4mb minne. Dette var vel rundt 1996/97. Endret 2. november 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. november 2012 Rapporter Del Skrevet 2. november 2012 Hadde ikke det selv, men en fyr jeg kjenner hadde det. Husker vi satt og titta på noen demoer, pluss at han hadde dette Virtua Fighter-spillet. Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Husker jeg hadde ati rage fury. Var helt blåst av demo videoen som fulgte med ^^ Lenke til kommentar
dopus Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) 3dfx voodo 2 tilleggskort sammen med matrox 2D kort. Var helt knall kombinasjon. Hadde også et vodoo banshee. Det var tider det Endret 6. november 2012 av dopus Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hadde Riva TnT fra 1998, husker Unreal gikk sinnsykt ræva på det, mens det gikk glatt på Voodoo-kortene fra samme tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå