FrihetensRegn Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hadde nettop fem unger i kostymer på døra som ville ha snop. Jeg har ikke kjøpt inn noe, siden dette er første gang det har vært folk på døra 31. oktober. Det som har vært vanlig her, og som sikkert andre steder i landet, er at julebukker/nyttårsbukker (barn i kostymer dette også) kommer på døra nyttåraften og synger en sang og får snop. Kommer det virkelig til å bli erstattet av "knask og knep" i årene fremover? Jeg vil helst ikke ha egg smurt utover husveggen takk. 2 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 er ikke noe nytt med knask eller knep, kanskje ikke så veldig utbredt akkurat nå her i norge men det blir nok mer av det etter hvert Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja er vel bare å bli vant med tenker jeg Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Jeg gikk rundt og tigget penger på dørene for 10 år siden, men nå som jeg er blitt eldre, synes jeg at det er en uting. Julebukk fikk vi vel på døra én gang som jeg husker. Uansett tror jeg ikke at det er noe å gjøre med det, annet enn å slå av lysene og la være å gi søtsaker til ungene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå