Barapapara Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg skal ta lett-mc lappen til neste år, etter å ha kjørt moped en liten stund for å "øve meg". På mopedkurset påsto kjørelæreren at jeg etter en time på mopeden var meget god teknisk, og den beste på kurset. Selv har jeg alltid vært god "teknisk og fysisk", så påstanden kom ikke som noe sjokk(hehe). Uansett, er det noen som kan gi meg et hint over hvor mange kjøretimer jeg vil trenge, ettersom mange av dem vil falle i skoletiden? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det spørs helt på hva kjørelæreren mener om deg etter første time du har. Er du såpass flink som du selv påstår så bør du slippe unna med 4 timer, hvis ikke kjøreskolen din bare krever at du skal ta flere for å få mere penger ut av deg. Jeg hadde ihvertfall ikke fler enn 4 timer 1 Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Tror du "må" ha 8 timer tilsammen, men de timene går veldig fort når du skal ha trinn 1, 2 og 3 samt langkjøring. Lenke til kommentar
2.Bt Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Eneste du må ta, er alt det obilatoriske. Bestille kjøretimer osv er ikke obilatorisk. Spurte kjørelærer selv. Nett begynt og kjørt lett selv, kjørt 50 timer privat denne sesongen. Så er klar for lappen nå neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå