Magnar Bruvik Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Løvmeis i svart&kvit. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hei Et flott bilde som gjør seg i svart/kvit. Det ble liksom litt Sverre M. Fjelstad Det var godt du skrev at det var en løvmeis, eg syns alt ser ut som kjøttmeis :P Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dette er jo rene "julekortet" ! men da kanskje i farger, selv om jeg synes det er vellykket i S/H . Synes du har lykkes særdeles godt med din meiseserie Så lurer jeg på om du vil si noe om teknikk rundt det ? Blir jo nysgjerrig når jeg ser slike flotte bilder av disse vakre småfuglene . Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takkar Geir og Terje:) Har funne meg ein lokalitet med bra bakgrunn. Treet er eit gamalt plommetre som er trimma med ryddesaks. Forer småfuglane dagleg med solsikkefrø o.l. Ser at småfuglane raskt vert tillitsfulle. Teknisk: Stativ, prøver å holde ISO på 400 eller lavare, f8 - f11, so raske lukkartider som mogleg. Kjører raske serier noko som fører til mange bileter, og stort sett eit og anna med ok kvalitet. God tid er vel eit stikkord her. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tusen takk for info Magnar Spennende lesning . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg