Gå til innhold

- Vi er HBO, vi trenger ingen prøveperiode

Anbefalte innlegg

@SajberSå du mener at man bare skal akseptere slike arrogante holdninger fra firmaer som leverer en eller annen form for tjeneste - for betaling?

Fiolk har akseptert bindingstid på telefoner, abonnementer og treningssenter i årevis. Helt vanlig og ganske utbredt

Hva er nytt?

Ingen som skreik om boikott av telenor eller SATS.. Ser ikke så mange som sutrer over bindingstid på andre abonnementer.

Som sagt: Storm i vannglass og sutrende, bortskjemte nordmenn(unger).

Du sammenligner nedbetaling av et "lån" ved kjøp av mobiltelefon med en innholdstjeneste. Nei, det er ikke så mange som sutrer over binding på telefoner fordi det på helt andre premisser og overhodet ikke sammenlignbart.

Forøvrig kan du bruke SATS uten binding for en høyere pris pr. mnd. det samme kan man med internett, og tv-tjenester. Det er faktisk nytt at HBO krever binding i et år.

Endret av Nedward
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva folk som poster over her ser i netflix. Jeg har jo større utvalg lagret lokalt enn de har på siden sin.

Når det er sagt så hadde jeg tenkt å bruke den ene måneden jeg fikk gratis til å vurdere bildekvaliteten på HBO før jeg skrev meg på videre. Men det ble vist litt vansklig nå.... Får heller se hva folk som bestiller sier om kvaliteten en måned etter lansering. Innholdskvaliteten kjenner jeg og er ikke noe hinder for min VISA.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva folk som poster over her ser i netflix. Jeg har jo større utvalg lagret lokalt enn de har på siden sin.

Når det er sagt så hadde jeg tenkt å bruke den ene måneden jeg fikk gratis til å vurdere bildekvaliteten på HBO før jeg skrev meg på videre. Men det ble vist litt vansklig nå.... Får heller se hva folk som bestiller sier om kvaliteten en måned etter lansering. Innholdskvaliteten kjenner jeg og er ikke noe hinder for min VISA.

Kjenner du noen som har planer om å bestille altså ?

Når jeg meldte meg ut av HBO Nordic siden på Facebook nå nettopp, så hadde antallet "likes" falt under 99.000 ... Og ett lite stykke nede på siden der, sto det svarte skrytebrevet fra CEO'en der det sto hvitt på svart at de hadde bikket 150.000 medlemmer på Facebook :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner du noen som har planer om å bestille altså ?

Når jeg meldte meg ut av HBO Nordic siden på Facebook nå nettopp, så hadde antallet "likes" falt under 99.000 ... Og ett lite stykke nede på siden der, sto det svarte skrytebrevet fra CEO'en der det sto hvitt på svart at de hadde bikket 150.000 medlemmer på Facebook :tease:

Sto vel at de hadde 150.000 medlemmer samlet på twitter, facebook og nyhetsbrev. Overlapping bryr man seg jo ikke om.

Lenke til kommentar

"For å gjøre et større poeng ut av hvor populære de allerede er, nevner Payan at nesten de allerede har 100 000 registrerte fans på Facebook-gruppen sin. Til sammenligning har Netflix i Norge "bare" 13 000 fans."

HAHAHAHAHAHAH seriøst? Er dette en barnehage kid eller HBO Nordic-sjef? Payan, ærlig talt, du kan beholde dine 100 000 facebook fans. Vi ser heller på antallet betalende abonnementer.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Morsomt dette her. Først sier de at tjenesten vil bli annerledes i Norge enn i USA (ikke tilgang til nyeste sesonger eller filmer osv..), den blir vesentlig dyrere og man får ikke prøve uten å binde seg i 12 mnd?

Som sagt tidligere i tråden, her stoler ikke HBO på denne tjenesten for fem flate øre. De vil bare huke mest mulig bindinger før folk forstår hvor dårlig denne løsningen er i forhold til den de har i USA.

• Liker 3
Lenke til kommentar

hehehehe - lykke til

Seriøst. Nordmenn har kabel, parabol, eller er strålende fornøyd med rikstv. Når jeg sier at jeg ikke har slike ting - så ser folk rart på meg. Jeg er en freak som streamer.

Med et så lite kundegrunnlag, så har de alt å tape. Det koster 10-15dollar for vpn til england om man er over snittet glad i Downton Abbey.

NRK gjorde helomvending når de skjønte at folk ikke venter. Så idag mister man 1 dag om man ikke ser det fra England. Det er beinhard konkurranse om tv titterene, og jeg har merket meg at mine argumenter om "reklamefritt" ikke er noe de jeg kjenner bryr seg om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke det store problemet. Storm i vannglass og sutrende, bortskjemte normenn.

Næmmen, er det ikke vår egen "Hervé Payan". Du må være den perfekte kunde, du finner deg i alt.

HBO kommer her brautende med en utrolig arrogant holdning. Vi vet ingenting om hva HBO Nordic vil tilby (utenom egne produserte serier) og ingen andre sammenlignbare tjenester har bindingstid. I tillegg til det så driver de villedende reklame.

Som så mange allerede har påpekt, her skyter dem seg selv i leggen. Dette er ikke måten man møter potensielle kunder på, "dere betaler uansett, HØHØHØ".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal si det var mye sutring her da... Hva med å fortsette å laste ned serier som vi "alltid" har gjort?

Det re da ikke sutring, det er mere at folk er forbannet over at HBO kunne gjøre noe slikt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hahaha hadde gledet meg, men nå er det netflix uheldigvis.

Netflix er faktisk veldig bra, men utvalget er ikke så utrolig bra ennå, bare å vente litt så kommer mere.

Lenke til kommentar

hål i hodet det der, alle andre har ikke binding, å tro at dem er kongen på haugen når det finnes andre alternativer ute er bare dumt, mister mange kunder på dette, jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe noe som helst før jeg vet at dette garantert fungerer i linux og at jeg er fornøyd, må iallefall være en prøveperiode først der man eventuelt kan velge om en vil ha binding eller avslutte abb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...