Niklasp Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Selvsikker HBO Nordic-sjef ser ingen grunn til hvorfor kunder <em>ikke</em> vil binde seg i 12 måneder. – Vi er HBO, vi trenger ingen prøveperiode Lenke til kommentar
Populært innlegg TomTom01 Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Blir Netflix her i gården... håper alle andre holder seg unna HBO til de gir seg...... 40 Lenke til kommentar
Populært innlegg ThreePinkApples Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Dette er jo hål i huet... Min tanke var å bruke gratis måneden til å bestemme meg for om dette er noe jeg vil ha. Jeg vet jo ikke om jeg kommer til å bruke det eller ikke Ellers ville jeg bare ha betalt akkurat når Game of Thrones går. Men nå.... Usikker på om jeg er villig til å betale i det hele tatt nå. Rissikabelt å binde seg for 12 måneder og så innser jeg etter 2 at jeg så vidt bruker dette 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg zacake Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 synd, jeg har hatt veldig lyst på HBO nordic til nå, men siden det blir 12 måneders binding blir det ikke på meg. 11 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Holdt på signe meg opp i dag, men så heldigvis de relativt kjipe reglene.. Hva hvis det er en gedigen skuffelse og angrer, men plutselig er bundet i et år uten å vite det? I min studentøkonomi hadde det vært et kjipt skjær i sjøen.. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dofty Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Hovmod står for fall. 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Håper folk flest ser galskapen i 12 måneders bindingstid og holder seg unna til HBO vender om... 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg UrNils Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Dette virker som en luguber måte å kapre kundemasser på. HBO Nordic har, etter min mening, bevisst formulert tilbudet om en gratis måned på en tvetydig måte for å lokke kunder. Når de i ettertid sier at det ikke er en gratis prøveperiode, men i realiteten en 12-mnds avtale med én mnds prisavslag, så har de vel rett til det med tanke på formuleringen de har benyttet. Likevel vekker nok dette harme blant de potensielle kundene i Norden som nok har "misforstått" tilbudet. Den arrogante holdningen til Hervé Payan hjelper heller ikke spesielt, snarere tvert i mot. 11 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kommer nokk til å skaffe det vist utvalget er bra nokk. Tenker på filmer. Serier bryr jeg meg ikke så mye om da det tar meg 30sek å laste ned en episode. Noen som vet prisen på den 12-månede bindingstiden? 800-1000kr for gratis film og serier i et år ser jeg ikke på så mye penger, vist det er det, det kommer til å koste. Vist utvalget er bra vel og merke. Lenke til kommentar
Populært innlegg Snøspade Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Alle fansene vi har snakket med har allerede sagt til oss at de uansett vil betale HBO i mer enn 12 måneder. Det spiller ingen rolle om det er et 12-måneders bindingstid eller ikke, forteller Payan til Hardware.no. Vel, de har i alle fall ikke snakket med meg da. Hadde virkelig gledet meg til HBO, men om de skal være så jævla høy i hatten og kreve 12 måneders binding bare fordi de selv mener de er verdt det, kan de bare sitte der og tenke stort om seg selv for min del. Unliked. Endret 31. oktober 2012 av Optimuz 20 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tror de lurer seg selv ja. Jeg kjenner ingen som gidder å gå inn på slike avtaler med bindingstid... 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg DeepW Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) " Først og fremst: Vi vil ikke sammenligne oss med andre produkter [...] Igjen, vi er HBO. Vi er ingen nykommer på markedet, og folk vet hva de går til. Det er ikke vits med en gratisperiode, fordi folk vet hva de får. " Kvalmende arroganse.... Jeg er villig til å betale for diverse media som spill, musikk, filmer og serier men hvis det er en ting jeg ikke kan fordra så er det fastlåste og lite brukervennlige løsninger. Slike bindinger som dette er noe som hører fortiden til, men det er vel nok av folk i HBO som begynner å trekke på årene så er vel egentlig ikke så overraskende at de henger etter. Inntil man kan betale for hver mnd slik at man i det minste får prøvd ut før man betaler opp mot tusen kroner er denne tjenesten helt uaktuell for min del. Edit: skuffende vending, det gikk fra spennende tilbud til en dritt-tjeneste får bare håpe gnomene tar til fornuft. (+skriveleif) Endret 31. oktober 2012 av DeepW 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakebakelate Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Bra at de i det minste er ydmyke. 15 Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Om det ikke er billig og uten forpliktelser finnes det andre måter å skaffe seg innholdet til lavere pris og med høyere kvalitet. Netflix har skjønt det 3 Lenke til kommentar
Trono Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Argh, jeg hater denne utrolig hovne innstillingen mot kundene; "Vi vet hva kundene vil ha" Var akkurat som Riks-TV til å begynne med, og en av hovedgrunnene til at jeg ikke vil være kunde hos dem. Barnehagementalitet ftw.. Jeg tipper man da også må betale for 12 mnd på første faktura.. ? 6 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Bruker Netflix nå, digger det. Er uansett ikke interessert i serier, men i filmer. Har installert Netflix på Samsung 55" `n min og styrer alt med fjernkontrollen. Blir aldri mer tv abbonnement på oss :-) 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Crowly Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 For det andre så låser vi ingen inne i et abonnement. Eh jo... det er jo akkurat det bindingstid gjør Det spiller ingen rolle om det er et 12-måneders bindingstid eller ikke, forteller Payan til Hardware.no. Så fint, da kan de jo bare ta den bort siden det ikke spiller noen rolle. 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rampage Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har signa meg opp på gratis løsning for Netflix, og er ikke fornøyd med den tjenesten og kommer ikke til å fortsette med den. Håpløs lyd, ingen mulighet til å endre undertitler og lignende. Jeg vet hvilke serier HBO har, jeg vet ikke hva slags tjeneste de kommer til å levere. At man må binde seg, betyr bare at de ikke stoler på egen tjeneste. 11 Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja, 12 måneders bindingstid er kjipt, men ærlig talt.. Om du ikke allerede var klar over det, så produseres antageligvis over 50% av seriene du følger med på av HBO, og disse seriene vil bli tilgjengelige på HBO Nordic. Det er på ingen måte snakk om at du ikke vet hva du får tilbake får å abonnere. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Val3ntin Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Vet ikke hvordan folk forholder seg til arogante skrytepaver på andre siden av elva hvor de kommer fra, men her i norden virker det som HBO burde gjort litt research på social engineering. Spiller ingen rolle hvor godt produktet ditt er når det finnes konkurenter og man oppfører seg sånn. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå