flo10 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Får ikke tilgang til outlook gjennom min bruker administrator. når jeg logger på kommer jeg inn på bruker Administrator.(stor A selv om jeg skriver liten.) under documents and settings er det opprettet en bruker som heter adminstrator.HH(rette) og en Administrator.HH.000 (???) Når jeg logger på får jeg beskjed om å installere outlook på nytt, men da får jeg ikke fram den gamle historikken. Jeg har søkt etter PST filen, men da finner maskinen min ingen fil. HJELP!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 OUTLOOK KRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Får ikke tilgang til outlook gjennom min bruker administrator. når jeg logger på kommer jeg inn på bruker Administrator.(stor A selv om jeg skriver liten.) under documents and settings er det opprettet en bruker som heter adminstrator.HH(rette) og en Administrator.HH.000 (???) Når jeg logger på får jeg beskjed om å installere outlook på nytt, men da får jeg ikke fram den gamle historikken. Jeg har søkt etter PST filen, men da finner maskinen min ingen fil. HJELP!!!!!!!!!!!! Lær deg reglene her Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Ikke bruk kun store bokstaver Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Pass på tegnbruk Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Stenges for grunnen over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg