FpsStu Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Er det mulig å borre hull i acryl kabinettene til sunbeam? Eller er det samma som å kaste 1000kr i søppla? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Uten motstøtte mot den flaten du borrer i kan det jo sprekke, Bore spissen har det med å gli litt hvis du bruker hånddrill og da blir det ikke no særlig fint, masker der du skal borre med maskering eller fryse tape. Det er fordel å borre hull med liten borr først så bruke borret med rett dimensjon, det gir bedre styring og hullet blir finere. Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 usj.. sunbeam kabinetter.. det er skikkelig ghey.. skikkelige støvoppsamlere, og fettmerke fremvisere... usj sier jeg bare Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 tror det finnes bor med plexispiss.. spesiallaget til å borre i plexi! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 usj.. sunbeam kabinetter.. det er skikkelig ghey.. skikkelige støvoppsamlere, og fettmerke fremvisere... usj sier jeg bare Sånne kommentarer kan du spare deg for. Mange som er fornøyd med sunbeam kabinettet sitt, inkludert meg selv. Les retningslinjene og prøv å komme med noe konstruktivt neste gang. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Min venn Jarbra kutta for ikke lenge siden i pleksi med sry, mente borr. Det må jeg si ble vellykket ! Edit: borr Endret 4. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 usj.. sunbeam kabinetter.. det er skikkelig ghey.. skikkelige støvoppsamlere, og fettmerke fremvisere... usj sier jeg bare smaken er som baken, og var det det han spurte om kanskje?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Smaken er som baken - men man trenger ikke poste usaklige kommentarer for det. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ta en titt på artikkelnr 30-7768 på Clas Ohlson (Ligger under verktøy og maskiner/bor/hullsager. Tror den vil kunne funke bra hvis du skal lage litt større hull enn skruehull. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Smaken er som baken - men man trenger ikke poste usaklige kommentarer for det. nei da, men blir jo så irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå