Ahagmann2000 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Heisann! Slo av pc'en etter litt diverse bruk i går. I dag slo jeg på pc'en igjen fikk opp en meldig i oppstarten; DISK BOOT FAILURE. INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER. Ble rimelig irritert. Prøvde å gjøre litt av hvert, men det enseste som hjalp var og fjerne alle IDE enhetene mine i pc'en untatt min WD 40Gb som jeg har windows Xp på. Dataen fyrte opp windows uten alle de andre IDE enhetene. Så jeg slo av maskina og satt i de andre IDE enhetene igjen for å prøve, og voila alt fungerte med den andre hardisken, dvd'en og cd brenneren! Ok alt er fryd og gammen nå, men hvorfor i huleste skjer dette, hva kan jeg gjøre for å forhindre slikt i fremtiden, kanskje en liten formatering? (hjelper alltid mot irriternede problemer, dog noe kortsiktig). Mvh Hagmann Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 En liten reboot viste det at alt var bare tull igjen, fikk opp den samme feil meldinga igjen, får vel bare formatere da... Mvh Hagmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå