A_B_C_D_E_F Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 I de siste dagene har hardware.no vært sinnsykt treig og få henta ned her ifra Australia. Har snakket med andre studenter som studerer i andre land som også har problemer med Hardware.no en stund. Det tar ca 2-5 min for å laste ned hovedsiden til hardware, dette er sinnsykt rart fordi hardware.no er den eneste Norske siden som er treig på min 5 mbit linje. HW har aldri vært så treig på de året jeg har vært her nede. http://www.bergetun.com [ Denne Melding var redigert av: A_B_C_D_E_F på 2002-02-11 23:11 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Du finner tilsvarend post på tilbakemeldinger.. Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Vi har lokalisert problemet: Utenlandslinjen vår har "travle dager". Derfor opplever enkelte (de som kommuniserer med Hardware.no via "innenlandslinjen") normale forhold, mens de som bruker utenlandslinjen opplever noe _helt_ annet. Det ser dessuten ut til at en del norske brukere også går via utenlandslinjen, noe som betyr treg nedlasting. Hvem som bruker uten/innen-landslinje varierer fra ISP til ISP. Vi vil fortsette arbeidet med å få bukt med problemene. Nå blir arbeidet betydelig enklere, da vi ser ut til å ha servere med jevne lastfordeling, og en konkret ide om hva som skyld i den lave nedlastingshastigheten. Mvh, Amund [ endret av amund den 2002-02-11 23:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå