the_man_v.k Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg synest forumet trenger en chat. vet ikke om jeg har puttet den på riktig plass Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Vi har allerede en IRC-kanal. #diskusjon.no @ EFNet Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Vi har allerede en IRC-kanal. #diskusjon.no @ EFNet Okei sånset, men det jeg mente hva at forumet trenget en chat inne på selve siden Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jo, jeg skjønte hva du mente, men ser ikke nødvendigheten når vi allerede har IRC + mulighet for å sende PM. Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Jo, jeg skjønte hva du mente, men ser ikke nødvendigheten når vi allerede har IRC + mulighet for å sende PM. Jeg skjøner jo at der ikke ikke trenger det men jeg bare lurte, synest det er litt irriterende når man må sende samme PM til forskillige folk, er det mulik og sende til flere folk samtidig? Jeg har aldri likt og bruke IRC, har aldri komer aldri. så det får nu bare vere Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja, du kan sende til flere samtidig. Du kan legge til opptil 100 mottakere på linjen under mottaker Det finnes forresten flere gode web-baserte IRC-klienter hvis du vil prøve. Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja, du kan sende til flere samtidig. Du kan legge til opptil 100 mottakere på linjen under mottaker Det finnes forresten flere gode web-baserte IRC-klienter hvis du vil prøve. Okei. kan du si noen IRC-Klienter sån at jeg kan prøver når jeg kommer hjem fra jobb? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg bruker efnet.org kjapt og greit Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Okei. kan du si noen IRC-Klienter sån at jeg kan prøver når jeg kommer hjem fra jobb? HexChat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå