cyriax Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Da jeg skulle slå på PC'en i går kom det opp en melding på skjermen at Windowssystem32configsystem enten var borte eller korrupt. Hva gjør jeg. Jeg har Win XP Pro. Kan jeg kopiere inn tilsvarende fil fra min bærbare? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Dette pleier å skje når man overklokker for mye og ikke har PCI-lock på HK. Jeg ville installert XP på nytt... Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har ikke overklokket maskinen. Alt kjører på standard verdier. Kan jeg kopiere over filen fra en annen PC? Det er en del info på maskinen som jeg ikke har fått tatt backup av, som jeg trenger. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kjør reparering med XP-CDèn Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Kan noen forklare hvordan jeg gjør det. Jeg er kommet så langt at je får opp at jeg kan velge 1: C:Windows, hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Tror du har valgt Recovery Console. Velg heller Install, og ta en Repair install. Virker akkurat som en vanlig install, men du beholder alt du har fra før. Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Gikk vanlig installasjons vei, kan ikke se at jeg finner denne. Ligger det et annet sted? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du vil få spm om du vil ta full/reparasjons install. litt senere i inst.prog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå