IntelAmdAti Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 nå, hvem har tenkt å sitte med en pc 2700 minne brikke resten av livet? etter noen år er en rambrikke nærmest ubrukelig og vil bli kastet, livstidsgarantien kunne like gjerne vært på ett par år. corsair minne brikker er bra, men livstidsgarantien er bare tull. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hva er livstidsgaranti? Min levetid? Minnebrikkens levetid :o? Jordas levetid? Vil mine barn som skal arve denne brikken ha garanti? Det lurer jeg på... Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Livstidsgaranti sier litt om kvaliteten på produktet... Lenke til kommentar
KvN Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Livstidsgaranti sier litt om kvaliteten på produktet... Akkurat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det er f.eks. livsgaranti på Koss PortaPro headset, så eg kjøpte mitt for mange å siden, når det ikkje virker går eg til nærmaste forhandler og får det fiksanytt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Med livstidsgaranti menes i de fleste tillfellene så lenge kjøper eier denne, selges den vidre er denne garantien ikke virksom lengre. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 "Livstidsgaranti" på slikt som minnebrikker er bare billig markedsføring. Det er som det ble sagt i dette innlegget, hvem i he... er det som kommer til å bruke ddr minne om 20 år f.eks? :-? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Mener på at livstid garanti er definert som 25 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå