Gå til innhold

HBO får 12-måneders bindingstid

Anbefalte innlegg

det var synd HBO... jeg som endelig var villig til å betale for produktene deres, men det har dere tydelighvis ikke lyst til alikevell. det skal være rettferdig, ikke bare rettet etter premissene til den ene parten, og dette... dette er ikke rettferdig for brukerne.

da blir det isteden TPB i 2013 og Blu-Ray 2014.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så logikken til de fleste her er at man gladelig ville betalt i 12 måneder, men ikke når man må betale i 12 måneder?

Dersom dere gjennom 12 måneder laster ned HBO-serier for å se på dem, hva er problemet med å betale til HBO? Det virker nesten som at HBO bare ga veldig mange den ekstremt tynne unskyldningen de trengte for å fortsette med nedlasting uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar

12 mnd binding gjør det ganske uaktuelt for min del. Virker dog ikke som noen her er kjent med angrerettloven. Ifølge angrerettloven er alle som driver fjernsalg pålagt å tilby brukerne en 14 dager ubetinget angrefrist. Om man ikke blir informert om dette får man en lovbestemt angrefrist på opptil ett år. Det vil si at om man prøver å si opp innen 14 dager fra man starta abonnementet og HBO nekter uten å ilegge et bruddgebyr kan man ta saken rettens vei og vinne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så logikken til de fleste her er at man gladelig ville betalt i 12 måneder, men ikke når man må betale i 12 måneder?

Dersom dere gjennom 12 måneder laster ned HBO-serier for å se på dem, hva er problemet med å betale til HBO? Det virker nesten som at HBO bare ga veldig mange den ekstremt tynne unskyldningen de trengte for å fortsette med nedlasting uansett.

Hadde det vært som med Spotify, hvor jeg gladelig betaler mine 99,-, men hvor jeg har retten til å avslutte når JEG vil og ikke når Spotify vil, så hadde jeg gladelig gitt pengene mine til HBO.

Når det er bindinstidtid på gang, ser jeg veldig nøye på betingelsene. Hadde det vært tibud ala bind deg for 12mnd betal bare for 6mnd, hadde det hatt en verdi for meg som kunde. Når det er bind deg for 12mnd og betal for 12mnd, da går det over til nei :(

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg betaler for Spotify Premium og har også skaffet meg Netflix som jeg er veldig fornøyd med.

Det jeg liker med disse to tjenestene er at jeg kan avbryte avtalen om jeg skulle bli lei av dem.

Grunnen til at jeg IKKE blir å melde meg på en 12 måneders bindingstid fra HBO Nordic, er at jeg ikke vet om jeg fortsatt ser på seriene deres om 2 måneder. Skal jeg da betale for et abonnement jeg ikke bruker?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Konkurere mot viaplay? jaja,synd jeg får det gratis pga har viasat gull abb. :tease: hva er vits å måtte binde seg for 12 mnd? så dem er sikker på å suge ut penger om ikke folk vil ha det etter 1,2,3,4 mnd?

Å bli tvungen for 12 mnd om folk finner ut at dem ikke vil ha dette,jaja dette kommer dem miste maaange brukere pga dette :nei2:

Edit: Hva skjer om man ikke betaler å sperrer visa? blir vel inkasso sak da vel.. nei jeg skal ikke ha det,som andre sier,lenge leve TPB.. Klarer meg fint med parabol og gratis viaplay :)

Dette er kanalene sine egen feil,og syns ikke dem kan klage folk pirat kopierer da!

Edit:

Og for å si det... Jeg bruker et kort som er "viasat i hele rom" selv om det ikke er heelt... ja..

så betaler 79kr for gull abb på viasat og gratis viaplay.

Endret av galaxee
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med HBO så vet en jo hva en får, nemlig kvalitetsserier. Jeg er ikke overrasket over sutringen i kommentarfeltet, for alt skal jo barnslig nok sammenlignes med gratis HD...

Ikke gratis, men uten binding.

Jeg er villig til å betale, men ikke låse meg til en løsning.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...