Krismeko Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ny vinter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ville her prøvd med en langt langsommere lukker,da vil snøflakene,som er ser ut som rusk,bli borte av seg selv..dette krever jo også en annen blender og du kunne godt økt isoen til 640-1000..støy som måtte komme,er enkelt å fjerne;) Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hei Et nydelig bilde, stemningfylt. Er det meningen å vise hvor mye det snør her så har du gjort rett syns eg. Var det meningen å vise et stemningsfylt bilde med et fint lys så er eg enig med Jan Erik med å ha litt langsommere lukker men da kunne du ikke øke isoen men heller prøvd blender på f/20 for å få langsommere lukker. Lenger ned på isoen kan vel ikke gå med det kamera. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Ville her prøvd med en langt langsommere lukker,da vil snøflakene,som er ser ut som rusk,bli borte av seg selv..dette krever jo også en annen blender og du kunne godt økt isoen til 640-1000..støy som måtte komme,er enkelt å fjerne;) Hadde helt sikkert blitt et fint bilde sånn du foreslår, Jan Erik, en annen stemning i bildet vil jeg tro. Er som vanlig vanskelig å fange ''nuet'' i et bilde, det var helt spesielt denne dagen,- kaldt med svært lett snødryss som 'svevde' i luften rundt oss. Og sola som nesten kom gjennom bakenfor. Fint å være ute på sånne dager, blir nesten helt salig;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Hei Et nydelig bilde, stemningfylt. Er det meningen å vise hvor mye det snør her så har du gjort rett syns eg. Var det meningen å vise et stemningsfylt bilde med et fint lys så er eg enig med Jan Erik med å ha litt langsommere lukker men da kunne du ikke øke isoen men heller prøvd blender på f/20 for å få langsommere lukker. Lenger ned på isoen kan vel ikke gå med det kamera. Takk for det, Geir. Ville gjerne ha med snøfallet ja. Men tror absolutt det hadde blitt fint med Jan Erik sitt forslag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg