exe11 Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Trenger ideer til tatoveringstekst, evt hvor jeg kan ta den. er veldig usikker selv, Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Yolo, underarmen. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Denne var jo fin. 1 Lenke til kommentar
exe11 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 de var ikke helt for meg. hehe Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 hvis du er veldig usikker, dropp det. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Nettopp det som er poenget mitt. Hvis du ikke engang vet hva du vil tatovere, men trenger hjelp fra forumet til å "finne på noe", da bør du droppe hele ideen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja er enig med de over. Det er bedre å la være å heller tenke over det til du er sikker enn å angre. Jeg liker sånn bånd rundt overarmen men er ikke sikker selv, siden er fortsatt for ung... Noen er kreative da som denne: Men regner med ikke du er i den kategorien (: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Til han over her. Til trådstarter, hvis du spør random folk på nettet så virker det ikke som om det er noe du bør gå for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå