Gå til innhold

Kjøpe add-on til amerikansk versjon av CoD:MW3

NoviKaNa

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte CoD:MW3 i USA, og spiller det på min norske PS3. Det var helt greit til å begynne med, inntil jeg fant ut at jeg ikke kan kjøpe add-ons i Playstation Network. Jeg kjøpte den første pakken, men den funker kun på europeiske versjoner.

Noen som vet om det er mulig (og om så, hvordan) å kjøpe pakkene som hører til den amerikanske versjonen? Jeg har forsøkt å bruke en VPN, men får fortsatt kun opp de europeiske pakkene. Profilen min er norsk, og det kan jeg tydeligvis ikke endre heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må nok kjøpe deg den norske versjonen(den skadinaviske), får den billig på gamestop.. all dlc er regional låst.. kjøpe spill i utlande gjør man bare hvis man er 110% sikker på at mann ikke kommer til å kjøpe dlc'en... land er fast og kan ikke skiftest...

Kan man kjøpe spill i utlandet og fortsatt spille online? Altså om jeg kjøper black ops2 i usa, kan jeg spille dette online i norge med mine venner?

Lenke til kommentar

Jeg får fint til å spille MW3 i Norge online, ja. Men får som sagt ikke kjøpt pakkene.

Dersom jeg kjøper den skandinaviske versjonen av spillet, får jeg da fortsette med min bruker? Eller må jeg spille meg opp igjen?

det vet jeg faktiskt ikke... men vil tro siden det er en amerikanske utgave du har, at du må starte fra scratch...

Kan man kjøpe spill i utlandet og fortsatt spille online? Altså om jeg kjøper black ops2 i usa, kan jeg spille dette online i norge med mine venner?

det vil du menn jeg vill ikke anbefale deg å kjøpe usa versjonen pga dlc'en....

Lenke til kommentar

får svare som jeg gorde i den andre tråden...

og hva er vitsen med det da??.. surre det til med dlcer, trophys og spill over flere kontorer, du får eller ikke bruke ditt norske bank kort.. og support og erstaning hvis noe går feil kan du bare glemme... psn kontoen er ikke noe ringo leke butikk. er du en seriøs og planlegger og ha kontoen i mange år med ps4,psvita osv så kjøper man spillene på norsk konto og i norske spill butikker.

kjøper mann spill i utlande på disc så kan man bare glemme allt av dlc....

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Okei. men er det ikke da mulig å lage seg en bruke på den amerikanske playstation store og laste ned derifra?

Jo, det kan du.Men den dlc'en du laster ned fra eksempelvis US Store vil ikke virke når du bruker EU brukeren din. Og du trenger ikke være bekymret over at du ikke får kjøpt noe med norskt bankkort. Du kan kjøpe forhåndsbetalte kort som du løser inn i PS Store'n :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...