Joachim_F Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 En klassiker får nytt liv. Les hele saken Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Spillet kunne vært bra det, hvis det hadde multiplayer. Siden det ikke er det, så er det ingen unskyldinger for de designtabbene som gjennomsyrer spillet 1 Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvorfor ikke nevne Hostile Waters som ikke bare var et fantastisk spill og bygget på carrier command, men også brukte svært mye av mekanikken man finner i CC:GM, bl.a. AI som tar over enhetene når man ikke bruker dem i 1st person view, oversiktlig grensesnitt med mulighet for taktikk som blir ødelagt av nevnte (klønete) AI Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 God anmeldelse. Min opplevelse er også at spillet er skikkelig moro, men AI-en forkludrer ting veldig. Jeg sitter og håper på en magisk patch som gir spesielt pathfinding en solid forbedring. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For de som har lyst til å se litt gameplay så kan denne være grei: Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 AI i alle spillene til Bohemia Interactive er vel elending så de burde fått inn noen nye folk til å forbedre AI i dette spillet, andre eksisterende spill og kommende spill. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Digga dette spillet, til tross for den elendige AI'en som alle nevner. Det som plager meg mest med den elendige AIen er det at jeg frykter at den blir like elendig i ARMA 3 Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 AI i alle spillene til Bohemia Interactive er vel elending så de burde fått inn noen nye folk til å forbedre AI i dette spillet, andre eksisterende spill og kommende spill. Jepp. Arma er fantastisk...mot mennesker...men faktisk skal online coop være mye bedre med den nye "headless client" AI-en, da. ( Søk etter ShackTac på youtube ) Jeg håper virkelig også at dette er noe som kan fikses i en patch. Det virker så merkelig at spesielt dette punktet fortsetter å være dårlig i alle Bohemia-spill med tanke på at det sansynligvis består av de samme bitene med kode. Eller kanskje ikke. Kjøretøy i Arma er som regel bedre på å finne frem... Når det gjelder Arma har jeg akkurat oppdaget DAC (Dynamic AI Creator). Jeg har ikke testet enda men blant annet skal AI ta i bruk hus, tomme kjøretøy osv. Det store poenget med DAC er at oppdragene blir vedlig forskjellige for hver gjennomspilling. Går ikke an å bare huske hva som skjedde forrige gang Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg gav opp kampanjen stort sett med det samme. Førsteperson opplegget i starten var noe skikkelig møl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå