Gå til innhold

veske/case/mappe til Galaxy Note2 ...?


ronnyhr

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for noen uker siden min første Samsung

og det ble Note2 - og er strålende! fornøyd :)

 

Men

Jeg ser at jeg nok burde ha en eller annen form for beskyttelse/veske/case

Og optimalt skulle jeg selvsagt ha hatt noe som bygger minimalt...

 

ALT.1: En enkel folie (lik InvisibleShield el.l.) hadde kanskje vært bra, men jeg er redd for at det går ut over følsomheten til skjermen

 

ALT.2: En eller annen form for veske som kan inneholde kreditkort ++ gjerne i skinn

 

når det gjelder ALT.2 - så er jeg imidlertid redd for at dette vil medføre en flippbeskyttelse for skjermen som vil være plagsom ifht å kunne benytte telefonens kamera (når man tar bilder, så vil flippen måtte være utslått for å hindre at den skygger over linsa)? eller...?

 

ALT.2 medfører også at mobilen sannsynligvis må tas ut av mappen for å kunne brukes i en evt. bilholder (sikkert en vanesak...)

 

Som et kompromiss så finnes jo Samsung Flip-Case, men da vil en ordinær veske lik ALT.2 være mye mer aktuelt

 

 

Dette er da mine tanker og preferanser - og når jeg søker på nettet, så finnes det et utall av varianter, kvaliteter og løsninger... Og det aller beste hadde vært å finne en god løsning innenfor ALT.2!

 

Derfor så håper jeg at det er noen som har noen erfaringer å dele, slik at jeg kanskje kan finne en eller annen beskyttelse som er i tråd med det jeg lyster og trenger... :)

 

takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...