ronnyhr Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg kjøpte for noen uker siden min første Samsung og det ble Note2 - og er strålende! fornøyd Men Jeg ser at jeg nok burde ha en eller annen form for beskyttelse/veske/case Og optimalt skulle jeg selvsagt ha hatt noe som bygger minimalt... ALT.1: En enkel folie (lik InvisibleShield el.l.) hadde kanskje vært bra, men jeg er redd for at det går ut over følsomheten til skjermen ALT.2: En eller annen form for veske som kan inneholde kreditkort ++ gjerne i skinn når det gjelder ALT.2 - så er jeg imidlertid redd for at dette vil medføre en flippbeskyttelse for skjermen som vil være plagsom ifht å kunne benytte telefonens kamera (når man tar bilder, så vil flippen måtte være utslått for å hindre at den skygger over linsa)? eller...? ALT.2 medfører også at mobilen sannsynligvis må tas ut av mappen for å kunne brukes i en evt. bilholder (sikkert en vanesak...) Som et kompromiss så finnes jo Samsung Flip-Case, men da vil en ordinær veske lik ALT.2 være mye mer aktuelt Dette er da mine tanker og preferanser - og når jeg søker på nettet, så finnes det et utall av varianter, kvaliteter og løsninger... Og det aller beste hadde vært å finne en god løsning innenfor ALT.2! Derfor så håper jeg at det er noen som har noen erfaringer å dele, slik at jeg kanskje kan finne en eller annen beskyttelse som er i tråd med det jeg lyster og trenger... takker Lenke til kommentar
ronnyhr Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 er det ingen (!) som har noen erfaring med noen veske/case/mappe til Note??? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har ingen erfaring men vurderer å gå til anskaffelse av denne : http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=673_3264_3267&products_id=4554 Lenke til kommentar
terion Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Sydde meg en slik lomme selv jeg som jeg bruker når jeg er ute å skrur bil.. Mandig! Litt slitesterkt stoff koster jo ingenting Endret 1. november 2012 av terion Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Har bestillt denne orginale fra Samsung: http://cdon.no/elektronikk/samsung_protective_cover_for_galaxy_note_ii_-_black-21524108 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå