Caddy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dvs. Den finner den. Når man går inn i CMD med SHIFT + F10 .. Men ikke når den windows skal installeres. Da maser den om drivere. Hvilke drivere? Jeg har prøvd chipsett drivere, Intel drivere, SATA drivere fra Asus, men den vil ikke finnes... Disken står ikke som IDE i bios, og bios finner også disken. Bare for å forklare det vanskelig... Disken er kobla i SATA6GB porten. Disken har vært kobla i SATA3GB porten uten at dette hjalp noe. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Ved nermere ettersyn, er det driveren for CD/DVD stasjon den mangler. Jeg har ikke CD/DVD stasjon. Kan jeg da ikke installere Windows 7?? Jeg prøver å installere fra ei USB brikke... Med USB3.. Klart windows ikke har USB3... Endret 31. oktober 2012 av Caddy Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Men det er jo ett par usb 2,0 porter på hk om det er P8Z77-V PRO utgaven du har. Er noen usb3 porter som også funker uten drivere. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det stemmer at Windows 7 ikke kan installeres fra en USB3-port, så du må nok bruke en USB2-port... Jeg har også fått den meldingen du beskriver ved et par anledninger. Da har løsningen vært å lukke vinduet og gå tilbake til skjermen med Installer-knappen. Bytter så USB-port og da fortsetter installasjonen som normalt igjen. Pussig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå