KurtO Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Heisann, er ny her i forumet og har da hold på med foto noen måneder og lest litt rundt her på forumet, så jeg tenkt å dele et bilde her da for for første gang Vil bare se hva folk synes om dette bildet og kansje gi noen tips? Er ikke sånn HELT inne i denne fotoverden da. Ble selv ganske fornøyd med dette bildet Kamera: Canon 1100D Objekt: Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC Endret 30. oktober 2012 av KurtO 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Såvidt jeg har skjønt så skriver du BK: forran titielen du har på bilde , Legger inn noen kriterier på hva du vil folk skal svare på og venter på svar . Det er stadig vekk nye billder om du trykker på ubesvarte tråder Bilde synes jeg er veldig fint , Liker lyset og vinkelen men nå er jeg så langt fra en fotoekspert du kan komme og da =P 1 Lenke til kommentar
KurtO Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Brennvide: 10.0 ISO: 400 f/9.0 Oijsann, glemte det helt av.. Tenkte kansje at folk kunne sett litt på bilde se hva jeg kunne gjort bedre med det og hva jeg kunne tatt bort eller fått mer med på dette bilde Tusen takk for det hehe, du kan sikkert mye mer enn meg om dette temaet (foto) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå