Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Nei og nei. Tror de fleste tar det for gitt at United vinner kampen (noe du også gjør, tydeligvis). Vi er muligens favoritter, men kampen skal spilles først. Alt kan skje i fotball. Hadde det vært press på Arsenal, da hadde jeg nok satt pengene på hjemmeseier. Dere takler ikke press, noe vi fikk bevist våren 2011 med LC-finalen og de påfølgende månedene i PL. Arsenal er på sitt farligste når "ingen" forventer at de skal vinne, derfor frykter jeg borteseier her. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jinx? Absolutt ikke. Jeg presenterte kun fakta i det innlegget der. Arsenal har bortimot en skadefri tropp, og kan stille med sitt beste mannskap. Gjestene har vært trygge bakover. Litt rustne foran mål, men det løsnet big time i går. Det er ingen grunn til å tro at dere ikke scorer minst 2-3 mål her. Forsvaret vårt har lekket som en sil så langt denne sesongen. 3 clean sheets på 13 kamper totalt sier sitt. Dere har et solid forsvar mens vårt er alt annet enn det. Det er der Arsenal kommer til å vinne kampen. Skadefri tropp? Gervinho, Rosicky og Diaby er garantert ute. Szczesny, Chamberlain og Gibbs er store spørsmålstegn. Dere lekker muligens som en sil, men hver gang dere møter oss så er dere alltid dødelig effektive foran mål og til tross for at vi ofte har mesteparten av spillet så blir vi knust på effektivitet både fremover og bakover. Har absolutt ingen tro på at vi vinner mot dere.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For meg Diaby er nøkkelspiller for vår fotball, vi har sleit etter han ble skadet. Merk ordene mine at vi vil tape, og det litt for lett :/ Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For meg Diaby er nøkkelspiller for vår fotball, vi har sleit etter han ble skadet. Merk ordene mine at vi vil tape, og det litt for lett :/ Wilshere anser jeg som hakket over Diaby for å si det slik, men nå er jo ikke førstnevnte i nærheten av sitt beste heller, men han er en stor boost. Dog hadde det vært herlig med både Diaby og Wilshere tilgjengelig. Diaby og Arteta på den sentrale midtbanen med Wilshere som offensiv midtbane og Cazorla på kant. Det er et ballsikkert og farlig lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 De Gea Rafael - Ferdinand - Evans - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Young Rooney - van Persie Bring it on. Dette blir gøy. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det laget der kommer til å overkjøre laget vårt som trolig blir seende slik ut: Mannone Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Santos Arteta - WIlshere Ramsey - Cazorla - Podolski Giroud Dette derimot hadde nok vært hakket vanskeligere for dere: Mannone Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Sagna Arteta - Wilshere Walcott - Arshavin - Cazorla Podolski Men det kommer vi aldri til å få se. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tipper vi stiller slik Szczesny Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Santos Arteta - Wilshere Walcott - Cazorla - Podolski Giroud Vi kommer bli overkjørt når Santos skal opp mot Valencia. Men at vi gir ManU en fight er jeg ikke i tvil om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Eneste dritt med kveldens kamp er at Rafael fikk kjørt seg i 120 minutter. Vet ikke hvor gunstig det er når kampen er tidlig på lørdagen. Ellers kunne det ha vært moro å se diamanten igjen: De Gea Valencia__Evans__Ferdinand__Evra Carrick Scholes______Cleverley Young Rooney______van Persie Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Da er det bekreftet at Gibbs og Szczesny ikke er klare. Artig med Andre Santos mot Valencia og van Persie & Rooney mot Mannone. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Da er det bekreftet at Gibbs og Szczesny ikke er klare. Artig med Andre Santos mot Valencia og van Persie & Rooney mot Mannone. lol Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ser ikke hvorfor United skal være så forbanna overlegne. Ja, de har et fantastisk angrep, men vår midtbane BØR kjøre over United sin midtbane. Forsvaret deres lekker som en sil også. Vi var bedre enn Liverpool og City, og jevne mot Chelsea. Dette er en 50/50-kamp. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Problemet er Old Trafford. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vi vant gullet der med Wiltord. Det er alt jeg trenger å huske om Old Trafford. Er det et lag som bør være kapabel til å vinne på Old Trafford er det vårt lag, og et par andre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) 3 seiere på de siste 15 ligakampene der er ikke gode tall. Men som du sier bør vi være kapable til å ende den statistikken. Edit: Den statistikken går tilbake til 1998. 0-1 Overmars. Mye har skjedd, men dog en kjedelig historikk. Endret 1. november 2012 av Liquidkey Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vi blir bare nødt til å ha troa. Håpe at det våkner en liten faen i gutta når de ser den nederlandske judasen spasere utpå matta. 4 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 For all del, statistikken viser jo klart å tydelig at vi vinner lite på OT. Det er lett å stirre seg blind på statistikk. Poenget mitt er at våre sjanser for å vinne til lørdagen er bedre enn på lenge. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Poenget er at United alltid har dommerene med seg på OT. Det er en umulighet for oss å vinne der. Jeg kan garantere at United får minst en tvilsom straffe på lørdag. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Mannone er vel ikke så dårlig? Han har ikke sluppet inn all verdens av mål denne sesongen. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Når jeg vurderer på forhånd om vi har en sjanse til å vinne eller ei, er ikke dommerne med i vurderingen. Det har ingenting å si på forhånd. Hva de gjør underveis i kampen kan derimot endre hele kampbildet. Jeg går i hvert fall ikke inn i en kamp og forventer at motstanderen har dommeren med seg. Blir for dumt å spekulere i hvordan dommeren dømmer kampen i forkant av en matchen. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Han er på nivået de fleste tredjekeepere er, nemlig dårlig. Han har klart seg ok så langt i sesongen, men jeg gir forsvaret mer av æren for få mål i mot. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå