MartinF Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Deilig at vi endelig har spillere som presterer på midten. Synes Cleverly var god, og Anderson virker også å være i form. Ikke glem Carrick! Kampens beste så langt: Michael Carrick. Klasse på midten. Alltid riktig plassert, rolig med ball. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Sitter å stusser over dette jeg og. Er United fansen på mute? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Stryk på samtilige bortsett i fra Manonne. Vår beste og eneste sjanse kommer 2 min på overtid... Sier sitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Sitter å stusser over dette jeg og. Er United fansen på mute? Som jeg sa tidligere, Sky muter hjemmefansen på OT fordi de synger skittent. Skjønner ikke hvorfor folk ignorerer dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Shot on target! Ikke dårlig Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Sitter å stusser over dette jeg og. Er United fansen på mute? Kan vere noe i forhold til hvor kamera/høytaler er plasser, men burde uansett hørt de litt bedre, enig med det. Evt det Latias sier om det stemmer. Endret 3. november 2012 av SniKaZ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Var ikke den ganske streng da? Fikk advarsel av dommern på noe som kunne gitt gult på, da må man passe på. Helt greit gult. Skulle ha blitt byttet ut Jeg har bare sett på med ett øye, så jeg hadde ikke fått med meg at han hadde fått advarsel allerede. Isolert sett mener jeg likevel fortsatt det var et strengt gult kort, men mange bekker små osv. Mye bra keeperspill i dag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Sitter å stusser over dette jeg og. Er United fansen på mute? Som jeg sa tidligere, Sky muter hjemmefansen på OT fordi de synger skittent. Skjønner ikke hvorfor folk ignorerer dette. lol 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Sitter å stusser over dette jeg og. Er United fansen på mute? Som jeg sa tidligere, Sky muter hjemmefansen på OT fordi de synger skittent. Skjønner ikke hvorfor folk ignorerer dette. Link? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi har verdens beste bortefans. Det kan ingen ta fra oss. Sitter å stusser over dette jeg og. Er United fansen på mute? Som jeg sa tidligere, Sky muter hjemmefansen på OT fordi de synger skittent. Skjønner ikke hvorfor folk ignorerer dette. Jeg har da vel ikke vist om dette jeg. Har aldri vært på OT, men greit å vite. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ligger an til at vi hvertfall holder nullen nå da. FFS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Faen i helvete. Dør dere om dere holder nullen eller?! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jada. Lite plaster på såret... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er bare Carrick som ofrer seg. Latterlig forsvarspill. Igjen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 jaja, vi fikk i hvertfall kampen peneste mål.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bullshit.. ikke en jævla kamp vi klarer å holde nullen? Uansett bra gjennomført Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Skjønner ikke hvorfor vi ikke scorer flere. Dette er den mest komfortable kampen vi har spilt hele sesongen. Skulle hatt mange flere mål. Synes faktisk RvP har spilt i andre giret idag. Som om han ikke vil ha flere mål. Sitter med samme følelse. Han virker ikke interessert i å skulle ydmyke Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå