Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck deg, Rooney. Hvorfor i helvete bytter vi straffeskytter hele tiden? La RvP ta alle for faen.

Har ikke akkurat vært sikkerheten selv han heller.

Kan da la noen andre enn de to prøve. Det er nesten bare de to som har skutt straffer i år og det har ført til 6/10 bom.

VI har flere som kan å skyte. Valencia f.eks

Hæ? Denne sesongen har Rooney og van Persie bomma én hver. Man bør ha en fast straffeskytter, og det er som oftest toppscoreren. At han ikke vil ta mot Arsenal blir bare dumt. Han spiller for United nå, ikke Arsenal.

Rooney er hvertfall oppe i 2 nå.

+ RvP har bomma, vet ikke nøyaktig tall. Nani har bommet 1. Kommentatorene sa 6, mulig det er mindre.

Lenke til kommentar

Vingene til arsenal i denne omgangen har vært en vits. Ramsey er ingen ving og er unnskyldt, men Podolski har levert så dårlig nå i flere kamper. Er ikke rart midtbanen vår sliter med de vingene vi har idag.

Santos vil jeg ikke engang gå inn på. Denne sesongen har han ikke vært PL-verdig en gang. Santos- Podolski fungerer ikke i det hele tatt.

Vi vil få et mye sterkere angrepsvåpen med Walcott og faktisk Arshavin. Trodde ikke jeg skulle nevne dette, men nå føler jeg Arshavin kan gjøre en bedre jobb en Podolski.

Lenke til kommentar

Hæ? Denne sesongen har Rooney og van Persie bomma én hver. Man bør ha en fast straffeskytter, og det er som oftest toppscoreren. At han ikke vil ta mot Arsenal blir bare dumt. Han spiller for United nå, ikke Arsenal.

+ RvP har bomma, vet ikke nøyaktig tall. Nani har bommet 1. Kommentatorene sa 6, mulig det er mindre.

Rooney har scoret sine fem siste straffer før i dag. Robin bommet bare mot Southampton.

Lenke til kommentar

Erten bomma vel i CL såvidt jeg erindrer?

Stemmer det. Har hvertfall bommet på mere enn vi burde. Var det som var poenget mitt fra starten av.

Kommentatorene sa at United hadde bommet på 5/9 før denne straffen. Mulig det ikke er så ille som de sa, men det er uansett flere bom en vi burde hatt.

Kommentatoren snakket vel om totalt antall straffebom mellom United og Arsenal? eller?

De sa "5/9 i år"

Lenke til kommentar

For et flaut møkkalag United er. Vi kunne ha vunnet om Wenger ikke hadde stilt med et latterlig dårlig angrep.

Hvem skulle spilt? Gnabry? Dette er vår beste oppstilling pdd. Trist, men sant. Grep må gjøres i januar.

Walcott?

Kommer ikke til å starte før ny kontrakt er signert. Til daglig er det like greit å late som han ikke eksisterer

Lenke til kommentar

For et flaut møkkalag United er. Vi kunne ha vunnet om Wenger ikke hadde stilt med et latterlig dårlig angrep.

Hvem skulle spilt? Gnabry? Dette er vår beste oppstilling pdd. Trist, men sant. Grep må gjøres i januar.

Arshavin og Theo fremfor Podolski/Giroud og Ramsey. Tada. Er ikke så vanskelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Walcott?

Kommer ikke til å starte før ny kontrakt er signert. Til daglig er det like greit å late som han ikke eksisterer

Og han signerer ikke ny kontrakt så lenge han ikke får spille. Så da er vi doomed. Men pdd er han en del av laget og bør spille når vi ikke har bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...