Latias Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Premier League 03-11-2012 Kl. 13:45 @ Old Trafford Vises på: TV2 PL HD1 / Sky Sports HD / Sky 3D Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 0-8 og 8 måneder på tribunen for van Rapist. Lett. 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 2-3; Valencia, Ferdinand - Arteta, Poldi & Giroud COYG Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Vi er klare. Det er vi også. Mens dere venter: http://www.youtube.com/watch?v=JMIJs3nGddI Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvorfor må denne kampen være på en lørdag? Med en bygd fylt opp med tullinger og bestekompiser i hytt og pine som er United fans kan denne kvelden fort bli svært stygg når vi taper. Kanskje jeg burde vurdere å gå en helt annen plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvorfor må denne kampen være på en lørdag? Fordi dere har CL på tirsdag, og det er dermed upraktisk å spille på søndagen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 0-8 og 8 måneder på tribunen for van Rapist. Lett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Lavmål å håpe på skader. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Blir gøy å se RVP mot Arsenal. Denne gleder jeg meg virkelig til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Man Utd vinner nok. 2-0? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Lavmål å håpe på skader. Definitivt. Ellers blir nok dette en storseier av United eller en knepen 1-0 eller 2-1. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ligger et megatap og hattrick av RvP i lufta, så jeg forbereder meg på det verste. Får håpe jeg får sett kampen. Er i utgangspunktet opptatt. Får forsøke å snike meg unna. 6 - 0 (RvP 3x, Young, Rooney 2x) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Det blir stortap her. Arsenal sprudler av selvtillit etter gårsdagen. Giroud kom inn og var god. Cazorla har bevist at han er klasse. Arsenal har flest clean sheets, dobbelt så mange som United. Arsenal har færrest innslupne, United har over to ganger mer. Arsenal utklasset Liverpool, og var på høyde med både City og Chelsea. 0 av de 6 oppgjørene mellom topplagene denne sesongen har endt med hjemmeseier. Alt ligger til rette for en soleklar borteseier her. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det blir stortap her. Arsenal sprudler av selvtillit etter gårsdagen. Giroud kom inn og var god. Cazorla har bevist at han er klasse. Arsenal har flest clean sheets, dobbelt så mange som United. Arsenal har færrest innslupne, United har over to ganger mer. Arsenal utklasset Liverpool, og var på høyde med både City og Chelsea. 0 av de 6 oppgjørene mellom topplagene denne sesongen har endt med hjemmeseier. Alt ligger til rette for en soleklar borteseier her. Nice jinx man. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jævla bra jinx indeed Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Jinx? Absolutt ikke. Jeg presenterte kun fakta i det innlegget der. Arsenal har bortimot en skadefri tropp, og kan stille med sitt beste mannskap. Gjestene har vært trygge bakover. Litt rustne foran mål, men det løsnet big time i går. Det er ingen grunn til å tro at dere ikke scorer minst 2-3 mål her. Forsvaret vårt har lekket som en sil så langt denne sesongen. 3 clean sheets på 13 kamper totalt sier sitt. Dere har et solid forsvar mens vårt er alt annet enn det. Det er der Arsenal kommer til å vinne kampen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Latias, bare fortsett med det der Bare fortsett, etter kampen roper du gjerner "Der knuste vi dere lett". Been there, done that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå