Geir R. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Månelys Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Begynner å misunne deg dette kameraet ditt Veldig bra bilde dette også, måne med stråler tilogmed, tror det er første gang jeg har sett Bra komposisjon, sylskarpt og veldig fin farge på himmelen. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Hei Takk for kommentaren. Ja eg er førnøyd med kamera. Det som gjør at månen stråler er eksponeringstiden i bilde, (10 sek) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Utrolig detaljrikdom..skyldes vel den ekstreme oppløsningen på kameraet, vel å merke i fullformat..her har Nikon laget et "siklekamera"etter min mening, men å bytte fra Sony til Nikon er dyrt, så jeg venter og ser om Sony svarer med noe tilsvarende..har lest på en tysk side at de muligens kommer med noe tilsvarende allerede i Februar Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takk for kommentaren, ja kamera har god detaljrikdom. Er sikker på at Sony har et på lur ja, det stoppe aldri ser det ut til. Lenke til kommentar
digitalnytt Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Flott bildet, muligens litt for skarpt lys på lampene men alt i alt et behagelig bilde å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg