Gå til innhold

Star Wars Episode 7 bekreftet.

Jarik

Anbefalte innlegg

Hvis George Lucas ikke ønsker flere episoder er det idiotisk av han å selge selskapet sitt til noen som vil fortsette å melke.

Om han ikke hadde ønsket mer Star Wars, hvordan forklarer du Clone Wars serien, eller den live ction serien?

Men det har vel lite med episodene å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis George Lucas ikke ønsker flere episoder er det idiotisk av han å selge selskapet sitt til noen som vil fortsette å melke.

Om han ikke hadde ønsket mer Star Wars, hvordan forklarer du Clone Wars serien, eller den live ction serien?

Men det har vel lite med episodene å gjøre?

På hvilken måte? Bare fordi det ikke er en filmtrilogi er det ikke "ekte" nok for deg? Eller for å si det på denne måten: Har du spilt The Force Unleashed? George Lucas selv bekreftet det som den offisielle Episode 3.5. Er det ekte nok for deg, eller teller det ikke bare fordi det er et spill?

Lenke til kommentar

De fullførte aldri The Force Unleashed serien, så det klarer jeg ikke akkurat å ta så seriøst. I slutten av Force Unleashed 2 ble Darth Vader tatt til fange, Starkiller lever fortsatt, og det samme gjør den "onde klonen". Vi får aldri svar på om Starkiller er klonet, hvor han tok veien, hvordan Darth Vader tydeligvis klarte å rømme osv. Det siste jeg hørte var at en stor del av utviklerne mistet jobben, og at man trygt kan si at et eventuelt Force Unleashed 3 er skrinlagt. Det er ganske tydelig at Lucas Arts heller beveger seg over på andre prosjekt ettersom Star Wars 1313 nå er annonsert.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg mistenker i fanmiljøet til Star Wars - at de ikke klarer å godkjenne at noen bare er fans av filmene og ikke noe annet.

Jeg er blant dem som bare er fan av filmene, og ikke det "utvidede universet". Jeg har faktisk spilt flere Star Wars spill, og hatt det gøy med dem. En av de beste action-spillminnene mine er The Jedi Power Battles. Men jeg regner kun disse, og bøkene og alt annet - som spinoffs. Ikke som en del av den faktiske historien. Men det vet jeg mange er uenige i.

For meg er Star Wars kun de seks filmene jeg har vokst opp med. Det er den EKTE historien. Og det er den majoriteten av befolkningen forholder seg til når det snakkes om Star Wars. Det er filmene som har markert seg i kulturhistorien. Ikke alt det andre.

Lenke til kommentar

De fullførte aldri The Force Unleashed serien, så det klarer jeg ikke akkurat å ta så seriøst. I slutten av Force Unleashed 2 ble Darth Vader tatt til fange, Starkiller lever fortsatt, og det samme gjør den "onde klonen". Vi får aldri svar på om Starkiller er klonet, hvor han tok veien, hvordan Darth Vader tydeligvis klarte å rømme osv. Det siste jeg hørte var at en stor del av utviklerne mistet jobben, og at man trygt kan si at et eventuelt Force Unleashed 3 er skrinlagt. Det er ganske tydelig at Lucas Arts heller beveger seg over på andre prosjekt ettersom Star Wars 1313 nå er annonsert.

At de (fortsatt) ikke har fullførst Force Unleashed betyr ikke at den sluttet å være offisiell, og at det ikke gir mening betyr ingenting. Hvordan forklarer du Ashoka? I Episode 2 har Anakin bare så vidt blitt jedi. Deretter får han en padawan, men i episode 3 er hun glemt fullstendig av alle? Og hvordan forklarer du ar Darth Maul kom tilbake i Clone Wars, men igjen, ikke blir nevnt i episode 3? Det eneste som mening for meg er at episode 3 aldri skjedde.
Lenke til kommentar

At de (fortsatt) ikke har fullførst Force Unleashed betyr ikke at den sluttet å være offisiell, og at det ikke gir mening betyr ingenting. Hvordan forklarer du Ashoka? I Episode 2 har Anakin bare så vidt blitt jedi. Deretter får han en padawan, men i episode 3 er hun glemt fullstendig av alle? Og hvordan forklarer du ar Darth Maul kom tilbake i Clone Wars, men igjen, ikke blir nevnt i episode 3? Det eneste som mening for meg er at episode 3 aldri skjedde.

De kommer nok til å avlive Ashoka en gang for at det skal bli "riktig" Anakin begynner jo å bli mørkere i Clone Wars nå, så mulig det ikke er mange sesonger igjen :)

Lenke til kommentar

Det er garantert at de kommer til å ta livet av henne, men hvordan forklarer du at alle har glemt henne noen uker eller måneder senere?

Mulig de kjører en sesong etterpå eller noe slik at en god tid har gått og de kan glemme henne? De har vel nok å tenke på ellers :p Nei, jeg ser hva du mener :)

Lenke til kommentar

For meg er Star Wars kun de seks filmene jeg har vokst opp med. Det er den EKTE historien. Og det er den majoriteten av befolkningen forholder seg til når det snakkes om Star Wars. Det er filmene som har markert seg i kulturhistorien. Ikke alt det andre.

This.

Jeg driter langt i hva Clone Wars har å si om saken. Expanded Universe er nettopp det, Expanded. Ikke Core.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, er det noen som faktisk er så trangsynte?

Star Wars: The Clone Wars is an American 3D CGI animated television series created by George Lucas and produced by Lucasfilm Animation with the division Lucasfilm Animation Singapore, Lucasfilm Ltd. and CGCG Inc.

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Clone_Wars_(2008_TV_series)

Filmen og serien er produsert av George Lucas og lages av Lucasfilm. Hva er det som gjør denne til uoffisiell?

Lenke til kommentar

Mulig jeg som har misforstått begrepene ja. Jeg har alltid sett på 6 episodene som kjernen, og alt annet kanon som expanded, men om expanded dekker alt det som ikke er kanon, beklager jeg det.

Mitt første poeng står, bryr meg egentlig veldig lite om alt som har skjedd i Force Unleashed, Clone Wars og annet som er kanon.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...