Lovegame Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har ikke sett denne tråden men har vært uten godteri i 6 uker nå, så vil si jeg er med! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Syke, syke fyr.... HOW!? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er en del av mitt eget program på Syke, syke fyr.... HOW!? Var værst de første dagene, så merket jeg mye mer energi og mer penger på¨kontoen, samt at kiloene også forsvant fort siden jeg trener samtidig! Skal ikke spise mer godteri/brus/snacks dette året. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Noen som er klare for Ingen godteri-2013? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Noen som er klare for Ingen godteri-2013? Den tror jeg blir verre, men holder på så lenge jeg klarer. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Den tror jeg blir verre, men holder på så lenge jeg klarer. Jeg tror det er fullt gjennomførbart hvis en setter noen realistiske spilleregler og ikke bare gjør det lett og sier nei til alt. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg tror det er fullt gjennomførbart hvis en setter noen realistiske spilleregler og ikke bare gjør det lett og sier nei til alt. Er jo fullt mulig som du sier, men et helt år er ganske lang tid. Lett å glemme seg. Men faen, det må jo nesten prøves! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er jo fullt mulig som du sier, men et helt år er ganske lang tid. Lett å glemme seg. Men faen, det må jo nesten prøves! Indeed :-P Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Om dere skulle hatt Godterifri-2013, hadde det bedre å hatt en "Minimum godteri inntakk 2013" ellerno. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Er med på ingen godteri-januar, så blir det omtrent som ett nyttårsforsett. Vært idêelt om Ingen godteri-januar og Ingen godteri- 2013, hadde vært linket til hverandre. Endret 21. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er allerede på minimum godteri inntak 2012. Har ikke spist noe som helst snop siden den ene sjokoladen som fikk meg til å ryke ut!!! Greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i julen, da. Tingen er det at det beste jeg vet er delfiakake og det er jo sånn det mest usunne som finnes av julegodt. Uff. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er allerede på minimum godteri inntak 2012. Har ikke spist noe som helst snop siden den ene sjokoladen som fikk meg til å ryke ut!!! Greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i julen, da. Tingen er det at det beste jeg vet er delfiakake og det er jo sånn det mest usunne som finnes av julegodt. Uff. Dra'n helt ut i jula og join No candy 2013! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Men da tilvenner jeg jo kroppen min sukker igjen, da vil det jo faktisk bli vanskelig Nå spiser jeg stort sett bare sukkerting i fylleren om venninner har bakt noe elns nemlig og så synes jeg det er litt ubehagelig. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Im out! Sitter å koser med med kaffe og Gjendekjeks med sjokolade nå. Ubeskrivelig digg å endelig ha noe å kose seg med til kaffen igjen! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Du kunne holdt ut i tre dager til. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nei. Det kunne jeg ikke. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Godt gjort at du holdt ut så lenge. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg er veldig imponert over meg selv faktisk. Var sikker på at jeg kun skulle klare første helga og deretter sitte de neste fire ukene å proppe i meg snop for å kompansere for manglende søtstoff. Og selv om det bare var tre dager igjen var jeg lei av å ikke ha noe godt til kaffen. Noe godt har det jo kommet ut av det hele. Det vanlige suget etter søtt er fraværende og jeg føler selv at jeg har hatt mer energi de to siste ukene. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nå som November straks er slutt, hverm er med i Desember? Dette skal være første jula der jeg går ned i vekt, og ikke opp! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Bra jobba Hansien! Jeg har på følelsen av at noen av de som er igjen har sprukket uten å si fra. Mulig jeg har lite tro på folk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå