Gå til innhold

Ingen godteri-november

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er allerede på minimum godteri inntak 2012. Har ikke spist noe som helst snop siden den ene sjokoladen som fikk meg til å ryke ut!!! Greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i julen, da. Tingen er det at det beste jeg vet er delfiakake og det er jo sånn det mest usunne som finnes av julegodt. Uff.

Lenke til kommentar

Er allerede på minimum godteri inntak 2012. Har ikke spist noe som helst snop siden den ene sjokoladen som fikk meg til å ryke ut!!! Greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre i julen, da. Tingen er det at det beste jeg vet er delfiakake og det er jo sånn det mest usunne som finnes av julegodt. Uff.

Dra'n helt ut i jula og join No candy 2013!

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imponert over meg selv faktisk. Var sikker på at jeg kun skulle klare første helga og deretter sitte de neste fire ukene å proppe i meg snop for å kompansere for manglende søtstoff.

Og selv om det bare var tre dager igjen var jeg lei av å ikke ha noe godt til kaffen. :)

Noe godt har det jo kommet ut av det hele. Det vanlige suget etter søtt er fraværende og jeg føler selv at jeg har hatt mer energi de to siste ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...