Mladic Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hva med potetgull? Jeg kjøpte nettopp verdens beste chipspose, og jeg vil gjerne nyte den Edit: Leste det på første post. Men den kostet jo 40 kr! Endret 2. november 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Hvor mye koster din verdighet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her.. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Husk, farris og lignende er lov! Dette hadde vært et fint tidspunkt for smaksløkene mine å finne Farris interessant, pokker. Holder meg til alkoholen enn så lenge. Cheers! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hvor mye koster din verdighet? Ikke særlig mye. Endret 2. november 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Melder meg på! Holdt meg unna siden forrige torsdag (minus brus på søndag), så jeg er innenfor. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her.. Jeg har en stor potetgullpose liggende på rommet. Har ikke rørt den etter vi startet denne utrfordringa. Våkner til synet av den hver morgen. Lurer på om jeg må flytte den snart EDIT: Å ikke kan drikke brus når man våkner opp dagen derpå, dehydrert til de grader og med ett stort sug etter en herlig kullsyreholdig drikke med søt smak, som kurerer all form for slapphet, dårlig form og hodepine (pga blodsukker)... I pokker, nå skal jeg lære meg å like Farris! Regner med det ikke er tillatt å spise is? Endret 3. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her.. Jeg har en stor potetgullpose liggende på rommet. Har ikke rørt den etter vi startet denne utrfordringa. Våkner til synet av den hver morgen. Lurer på om jeg må flytte den snart EDIT: Å ikke kan drikke brus når man våkner opp dagen derpå, dehydrert til de grader og med ett stort sug etter en herlig kullsyreholdig drikke med søt smak, som kurerer all form for slapphet, dårlig form og hodepine (pga blodsukker)... I pokker, nå skal jeg lære meg å like Farris! Regner med det ikke er tillatt å spise is? Det hjelper veldig på at det ligger ei sjokoladeplate midt i glaningen når man åpner kjøleskapdøra her.. Jeg har en stor potetgullpose liggende på rommet. Har ikke rørt den etter vi startet denne utrfordringa. Våkner til synet av den hver morgen. Lurer på om jeg må flytte den snart EDIT: Å ikke kan drikke brus når man våkner opp dagen derpå, dehydrert til de grader og med ett stort sug etter en herlig kullsyreholdig drikke med søt smak, som kurerer all form for slapphet, dårlig form og hodepine (pga blodsukker)... I pokker, nå skal jeg lære meg å like Farris! Regner med det ikke er tillatt å spise is? Hva med å blande appelsinjuice med farris? Eller kjøpe noisy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hva med å blande appelsinjuice med farris? Eller kjøpe noisy Takk for tipset, skal prøve begge deler Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Lost for real this time. Kylling og potetgull er godt, samme er brus til film. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Lost for real this time. Kylling og potetgull er godt, samme er brus til film. Hoff, ikke bra d dær. Eg har vært taktisk den hær helga osså ikke handla inn nokka snop til idag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 FAEN. Jeg drakk en slurk av batterydrinken til kompisen min. Glemte det helt! Er jeg ute? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) FAEN. Jeg drakk en slurk av batterydrinken til kompisen min. Glemte det helt! Er jeg ute? Du drakk ikke bevisst. Men for å kompensere for den slurken må du ta to shots, ettersom du drikker ikveld. Folk faller som fluer. Jeg vil ha noen å konkurrere imot! EDIT: Er det lov å spise is? Endret 3. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vi kan vel akseptere en slurk ubevist, men da må du ta en 5min joggetur i morgen! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Pøh! 20 min + styrketrening. Og cakenommy, 4 shots Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Pøh! 20 min + styrketrening. Og cakenommy, 4 shots Smooth, keep it up! EDIT: Vi må bli flinkere til å poste bilder av munch, for å erte hverandre og teste hvor god viljestyrke man har. Så blir det hardere konkurranse og mer moro! Endret 3. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hun jeg bor med har bursdag i dag, tok et lite stykke kake, det var lov det eller? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det burde være helt åpentlyst, men det virker som noen ikke helt skjønner tegninga: Ikke kjøp snacks "i tilfelle", heller ikke som en ekstra "utfordring", det er nemlig mye vanskeligere å unngå når dere har det i hus! @Muffinss Ja, det hadde vært uhøflig å la være! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 I'm out.. Gikk ut i går kveld, glemt å si ifra Men drakk noen slurker energi-drink for å få opp blodsukkeret, altså ikke for nytelse. Om det er lov så er jeg ute uansett, tenkte jeg var ute da så tok noen biter sjokolade. Er det lov å ta seg litt sukker- opplegg om det ikke er for nytelse, men feks få opp blodsukker osv rask? Kudos til dere som klarer det Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) I'm out.. Gikk ut i går kveld, glemt å si ifra Men drakk noen slurker energi-drink for å få opp blodsukkeret, altså ikke for nytelse. Om det er lov så er jeg ute uansett, tenkte jeg var ute da så tok noen biter sjokolade. Er det lov å ta seg litt sukker- opplegg om det ikke er for nytelse, men feks få opp blodsukker osv rask? Kudos til dere som klarer det Sliter med blodsukker selv, har vanligvis drukket brus for å få opp blodsukkeret. Men ville anbefalt deg å drikke juice, ettersom du får i deg mye fruktsukker. Dessuten tar kroppen til seg sukkerholdig drikke fortere, imotsetning til for eks en sjokoladebit, frukt osv. Har slitt med hypoglykemi siden jeg var jentungen. Du gjorde ditt beste, det som teller Endret 3. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå