Hansien Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Bra jobba Hansien! Jeg har på følelsen av at noen av de som er igjen har sprukket uten å si fra. Mulig jeg har lite tro på folk da. Du er ikke alene om å tro det. Nå som November straks er slutt, hverm er med i Desember? Dette skal være første jula der jeg går ned i vekt, og ikke opp! Hva med å hive opp en tråd for Desember nå først som sist så folk har litt tid til å melde seg på? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Klarte folk dette eller? Er selv på min 10'ende uke i dag uten brus og godteri. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Klarte meg fint ut november, og har spist veldig lite godteri i desember. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som vil lage en for Januar? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg gidder ikke lage en selv, men jeg blir gjerne med ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg blir med jeg også, har trossalt lovt familien min å slanke meg. Lenke til kommentar
exonum Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1481093 GOGO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå