djgudleif Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hei. Ettersom det har vært populært med no-fap tråder og slikt, tenkte jeg å sette i gang en tråd som faktisk gir en slags gevinst. Målet er å ikke spise godteri og lignende i hele november. Potetgull, smågodt, og brus er ikke lov. Det er lov å drikke alkohol om man skal på fest. Men da kan man ikke blande alkoholen med brus. Jeg gjør dette for å få litt ren mer hud igjen, spare penger, føle meg bedre og teste ut viljestyrken min. Har merket at jeg er meget avhengig av godteri og potetgull, selv om jeg later som jeg ikke er det. Hvem vet, kanskje jeg ikke får så lyst på godteri etter dette? Ettersom det er så kort varsel, er det lov å melde seg på helt fram til 3. november. I tråden kan man diskutere sitt favoritt-godteri og poste bilder av deilig godteri. Vær ærlig! Si fra om du sprekker. Da blir det morsommere. Hvem er med? Forbudt: Potetgull Smågodt Brus (også sukkerfri) Greit: Juice Kjeks uten sjokolade Hjemmebakst Påmeldte så langt: coyotemannen morgan_kane greengaffel jaakervik Cakenommy Heidi ni6 Spitfire396 Hansien Cob Nobbler Muffinss Felnahkriin cowboy bob SLi failern Hunterra Mr. A Nik0 Tapere: SLi Cob Nobbler Cakenommy coyotemannen ( ) ni6 Muffinss cowboy bob Heidi greengaffel Hansien Endret 27. november 2012 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er med, selv om jeg mest sannsynlig sprikker etterhvert Men stemmer for at vi ikke poster bilder av godteri og diverse -.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Tror folk vil sprekke litt tregere her enn i no-fap tråden, derfor trenger vi noe som holder tråden i live. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Denne blir tøff, men jeg prøver meg læll. Sikkert ikke veldig dumt med noe sånt før desember. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Herlig folkens! greengaffel: Det var litt av tanken, og hvis det går lekende lett kanskje jeg skal fortsette fram til julaften. Skal ikke ta meg vann over hodet enda da... Endret 30. oktober 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Im in! Hypoglykemi'en kan dra pokker i vold for en måneds tid. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Haha! Good. To hell with it! 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Denne vil jeg være med på Det verste blir cola'n jeg kjøper hver lørdag.. Får bytte ut med øl 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Siste dag! Men jeg lar nok være å spise godteri i dag, ikke noe vits i å lure seg selv! Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har spist opp halvparten av det som var kjøpt inn til trick or treat-ungene.... Glemte selvsagt brus en siste dag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Det pleide jeg også å gjøre husker jeg. Ikke halvparten, men alt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Siste dag! Men jeg lar nok være å spise godteri i dag, ikke noe vits i å lure seg selv! Startet igår jeg. Ser ikke noe poeng i å vente. Får sukkeret fortere ut av systemet og får byttet det ut med noe sunt. Gjør det lettere å holde ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Enig. Man skyver bare abstinensene en dag forover hvis man spiser godteri nå... Nå gjelder det bare å ikke sprekke eller glemme helt av at jeg har et sånt opplegg. Lenke til kommentar
Kvatro Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Godteri og potetgull er ikke egentlig noe problem, men cola... Åårh, kjære cola.. Jaja, skal prøve jeg også 2 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Spiste nettopp litt av halloween-reservoaret, men satser på at det er nok igjen til at ikke ungene begynner med sånt dopapir/ketchup/isopor/egg-styr. Men nå er jeg med, bra du tok initiativ til en slik tråd! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg får vel gjøre et tappert forsøk på dette selv om jeg har mine tvil på om jeg klarer meg stort lenger enn til over helga. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Blir påmint det hver dag på jobb. Og idag handlet inn over 75% av kundene julegodt til barna sine. Tenkte på hva jeg skulle å finne for å regulere blodsukkeret med uten brus og noe form for godteri. Heldigvis har vi noe som heter Kuli, fuck yeah! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 For de som er sugen på noe godt så anbefales en smothie, jeg laget en nå isted med blåbær, banan,skogsbær, bringebær, juice og yoghurt. Finnes ikke bedre enn det Men husk, om du har i sukker er det juks :nei2: Kommer til å bli vanskelig med å dra på fest i helga, får blande vodkaen med vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå