Aksel114 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei, trofaste diskusjon.no medlemmer! Etter et mislykket inlegg på avforum vender jeg herved tilbake til diskusjon.no Her er hva som sto på avforum tråden Da har det seg slik at jeg er på jakt etter ett musikkanlegg (2.1/2.0). Jeg har ett problem som igjen drar med seg mange andre problem, og det er budsjettet mitt, som er veldig stramt! vil helst prøve å holde meg under 6000 i første omgang, så får jeg eventuelt kanskje bygge ut sener. Men vertfall! det jeg ser etter er helst ett anlegg der både subwooferen og satelittene er aktive. slik at jeg unngår en forsterker (som jeg ser på som dyrt). anlegget vil bli brukt til musikk. Det som hadde vært supert er om jeg kunne finne et anlegg der jeg kan "kjenne" litt på bassen i magen. Rommet hvor jeg skal ha høytalerne er vell på størrelse med en litt under gjenomsnitli stor stue. et annet krav er at jeg må ha mulighet til å spille av sangen direkte fra mobil/pc osv. takk - Aksel dere kan, viss dere vil, ta tiden til og lese det og evntuelt komme med andre forslag. men det som er hovudmålet med denne tråden er om jeg trenger forsterker av noe slag ved kjøp av disse: http://www.hifiklubb...ttaler_sort.htm http://www.hifiklubb...woofer_sort.htm Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Du trenger ikke forsterker til det oppsettet. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 takk men Argon 7460A – spesielle begrensninger– ingen digital signaloverføring fra iPod – ingen hodetelefonutgang = jeg kan ikke kople til telefonen? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Joda, den har minijack in. Hodetelefonutgang er for å plugge i et headset. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Med det forslåtte oppsettet blir det jo et styr med å koble til forskjellig signalkilder. Burde min. ha en eller annen form for "inngangsvelgerboks" eller forforsterker. Hva med å heller kjøpe et tradisjonelt musikanlegg? F.eks dette evnt. med en subwoofer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå