Jco Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg har windows xp.... eh..... da jeg restartet maskinen, så lot jeg scandisken gå igjennom harddisken..... plutselig begynnte den å gjøre noen mapper til filer på 32kb med samme navn som mappen....... hm.... hm.... da ble jeg selvsagt urolig... hm.... men så tok jeg en titt i en skjult mappe kalt found.000 .... der var d plutselig svært mange .chk filer.... og den mappet rundet av like mye plass som d som hadde forsvunnet..... så jeg lurer på...... er de gjort om på eller hva skjedde??? hvordan får jeg tilbake disse filene jeg har mistet...... jeg har prøvd file recovery.... fant bare noen filer..... plz hjelp meg!!!!! Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hva slags filer har du mistet da? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 *.chk filer er noe som scandisk lager når det kjøres. Får du noen feilmeldinger eller fungerer alt. Lenke til kommentar
Jco Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 alt fungerer som det skal.... det var flere musikk filer, videoer og programmer.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 har også opplevd dette, men er det mulig å slette disse mappene som scandisk oppretter uten å ødelegge noke?? Lenke til kommentar
Jco Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 ingen som vet???? huf.... nå har d ligget lenge i på harddisken min..... hm.... men jeg kan jo formatere da...... hm..... Lenke til kommentar
esk Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Det er i hvertfall en større operasjon å formatere enn å slette de filene. Ikke stol 100% på det jeg sier nå, men jeg mener de chk filene ikkke blir brukt. Hvorfor ikke klargjøre alt til formatering og så slette de filene, gjerne med en liten backup av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå