henrikrox Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei Fått tilbud å kjøpe en 13" macbook pro 2009 modell til 3500 I fin stand, tnekte jeg skulle kjøpe den til dama Er det en ok pris? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Tja, det er vel en grei pris, men hvorfor ikke kjøpe en ny. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Tja, det er vel en grei pris, men hvorfor ikke kjøpe en ny. Student, ekke millionær Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Kjempefin pris det. Masse maskin til en billig penge. Bare se over at den ser grei ut! Studentlivet kan ikke være så ille når jeg ser hva du har i signaturen din:P Endret 6. november 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Kjempefin pris det. Masse maskin til en billig penge. Bare se over at den ser grei ut! Studentlivet kan ikke være så ille når jeg ser hva du har i signaturen din:P hehe, vel det ble kjøpt før jeg begynte å studere dog, med retina i sommer. det er først nå fra august, at jeg har blitt skikkelig fattiglus Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hehe, ser den! Studentlivet er noe for seg selv! Uansett, syns du skal slå til på det tilbudet. Ingenting å si på prisen Endret 6. november 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå