Zero1609 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei Jeg ønsker å kjøpe nyLaptop, men er usikker på hvilken jeg skal velge av Asus Zenbook UX31A, og U500VZ. Jeg driver nå med PHP, og Java, men er også ganske glad i å spille, men problemet er at jeg syntes at U500VZ er for tungt, og den nye Touch Screen modellen av UX31A er ganske fristende. Kan noen hjelpe meg. http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=761622&sku=761553 Tusen Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skal du ha muligheten til å spille en del, ville jeg helt klart for valgt U500VZ. Hvis du bare skal spille enkle spill i ny og ne, vil nok UX31A holde for deg. HD4000 klarer nyere spill, men kun på low/medium. UX31A vil også være noe lettere å ta med seg, om du er mye på farten. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Jeg har en Zenbook ux32vd som takler spill rimelig bra(bfbc2 spillbart på high), er også rimelig fornøyd med allround preformance. Men den er vel den med høyest failrate også. nvm, klarte å åpne linken nå, og u500vz ser noe bedre ut Endret 31. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå