barentshavet Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) File-input fungerer fint i alle nettlesere, men så kommer problemet i Mozilla. Får ikke justert den etter bredden jeg ønsker; selv om jeg velger mindre eller større ser den lik ut. Dette skjer ikke i de andre nettleserne. Hvordan skal jeg fikse dette? Endret 30. oktober 2012 av winter2012 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Steg 1: valider siden. http://validator.w3.org/ Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 4 Errors, 2 warning(s). Disse er fikset opp i, men problemet er ikke løst. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hvor justerer du bredden? Med css? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det kan kanskje være en ide å legge ut lenke til siden eller sidens kildekode. Lenke til kommentar
Flugg Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Firefox registrerer ikke css styling av file uploads, du må gjøre det i HTML: <input type="file" size="50" /> Eventuelt kan du bruke JavaScript for å sette opacity til 0 og deretter legge en ny div med din custom look på toppen. 1 Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 12. november 2012 Forfatter Del Skrevet 12. november 2012 Firefox registrerer ikke css styling av file uploads, du må gjøre det i HTML: <input type="file" size="50" /> Eventuelt kan du bruke JavaScript for å sette opacity til 0 og deretter legge en ny div med din custom look på toppen. Fantastisk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå