bjornhelge Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) moh2010 var et meget bra spill, men dette nye moh-warfighter er jeg meget skuffet over. det kom ikke som en over raskelse når det ble opplyst om en one day patch, med bug lister så lange at de kan rulles ut fra trondheim til oslo... alt peker mot et rush for å release før blkops2.. som dette ikke er nok så er frostbite2 enginen helt udugelig på ps3.. så mye treghet, texture popping, blur effecter og screen tearing har jeg aldri opplevd i et spill på ps3 før. gameplay before eye candy sier jeg... frostbite2 er ikke ikke gangbart på ps3, allt av spill som bruker frostbite2 vil bli boykottet av meg heretter. til slutt en video av en person som viser hvor frustrert man kan bli, når han spiller moh-warfighter.. denne treffer blink på hva man opplever i dette spillet... link: http://www.youtube.com/watch?v=z4T5K-YEY-Y Endret 30. oktober 2012 av 64Zombie Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Fyren i videoen blir drept mye fordi han ikke er særlig flink. Vil ikke akkurat si at det er å treffe blink på noe som helst som er galt med spillet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Nja jeg så at han traff motstandern først ofte men at det kreves mange mange skudd for å drepe. Det er vel det som irriterte han. Må si det så helt latterlig ut selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå