Gå til innhold

Illuminati, et trussel for verden?

Anbefalte innlegg

"The Illuminati Symbolism of Ke$ha’s “Die Young” and How it Ridicules the Indoctrinated Masses"

Det blir som å studere fascisme med videoer av Micheal Jackson som datamateriale

Så det at videoen til Ke$ha er slik den er har ingenting med Illuminati å gjøre? Eller det har med Illuminati å gjøre, men det vil du ha deg frabedt at noen snakker om?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[url=

Burde ikke du vite hva en sovjet er som er så opptatt av sosialisme og kommunisme?

Og vel jeg smaker en rimelig stor forskjell mellom forskjellige typer cola og cola bruser og Sprite. Jeg tror nok ikke at brus er farlig, eller det er farlig i den stand at det inneholder mye sukker, men da spørs det jo igjen hvor mye brus man drikker o hvordan kostholdet er ellers :)

Nei, jeg er vel ikke en commie eller obama-supporter.

Jeg snakker om F159 stoffet, ikke om sukkeret kan ubalansere insulin-nivåene eller støtter generelle hjerte-sykdommer selvom det er også noen reptiler som bruker det som metode, fordi Pepsi Max har egentlig ingen sukker fordi det er laget av frihetens kampere.

Og forresten, det er ikke uten grunn det heter E-stoffer. Tenk på E-tjenesten. Vi blir jaggu meg overvåket via brusen også.

Helt sant, hvor har du fått denne iden? Er du av anti-reptilene?

Endret av Leon Trotsky
Lenke til kommentar

Nei, jeg er vel ikke en commie eller obama-supporter.

Jeg snakker om F159 stoffet, ikke om sukkeret kan ubalansere insulin-nivåene eller støtter generelle hjerte-sykdommer selvom det er også noen reptiler som bruker det som metode, fordi Pepsi Max har egentlig ingen sukker fordi det er laget av frihetens kampere.

Helt sant, hvor har du fått denne iden? Er du av anti-reptilene?

takes one to know one ;)

Lenke til kommentar

"Hvis det var en elite som trakk i trådene, ville jeg ikke synes det var så skremmende."

:(

Jeg skjønte ikke tankegangen din. Du postet et bilde av utgraving av en massegrav i Guatemala. Hva er sammenhengen? Drepte Illuminati disse i Guatemala? Og i så fall, hvorfor skal det være så himla skremmende?

Du har også med bilder av rottene som fikk horrible kreftsvulster etter å ha blitt foret med genmodifisert mat. Er den massive industrien bak genmodifisert mat mer skremmende hvis det står et illuminati bak? Eller er det mer skremmende hvis det ikke står et illuminati bak?

Endret av Kubin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som skjedde i Guatemala blir selvfølgelig verre når alt ble planlagt => det betyr den elektriske stolen

Jeg skjønner ikke referansen til den elektriske stolen.

Om Guatemala : Vi snakker om borgerkrigen fra 1960 og utover? Og at det var amerikanerne/CIA som trakk i trådene? Skremmende. Men hvorfor blir det mer skremmende hvis en bytter ut amerikanerne/CIA med illuminati?

"The United Fruit Company (one of the original owners of this company used to be slave trader), also known as Chiquita Banana, cried RED when they were made to give up land they did not use. They stepped inside the offices of Nixon and Kissinger and made themselves out to be victims. The CIA orchestrated a coup de tat and soon enough, in 1954, they made Arbenz step down from office. By the 1960’s a civil war had broken out between the military and human right defenders / guerilla fighters. The civil war in Guatemala lasted 36 years, when the Peace Accords were signed in1996. This was longest civil war in Latin American history.

The United States trained and funded generals and soldiers in what became a genocide. It has been documented that the Guatemalan Armed Forces used tactics of war and torture similar to those used in Vietnam. Over 626 massacres occurred during the armed conflict. Over 200,000 people were murdered/disappeared, and over 1.5 million people were displaced."

http://ajtun.com/tag...l-civil-police/

Endret av Kubin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

den elektriske stolen = at de ansvarlige blir hengt

Men hvorfor blir det mer skremmende hvis en bytter ut amerikanerne/CIA med illuminati?

CIA er globalistisk (amerikanerne betaler), (kristne oppfører seg ikke slik)

Chiquita Banana = globalister

Er det skremmende om amerikanerne drev avlytting av Borten? Ja

Er det mer skremmende om globalistene drev avlytting av Borten? Ja (det er ikke "amerikanere")

45 sekunders skrekkvideo

Is Canada A Delusional State?

http://www.revenueca...government.html

000239718.jpg

Leon Trosky, globalist

the International Revolution...

http://www.marxists..../ti01.htm#p1-02

Linking up countries and continents that stand on different levels of development into a system of mutual dependence and antagonism, leveling out the various stages of their development and at the same time immediately enhancing the differences between them, and ruthlessly counterposing one country to another, world economy has become a mighty reality which holds sway over the economic life of individual countries and continents. This basic fact alone invests the idea of a world communist party with a supreme reality. Bringing world economy as a whole to the highest phase of development generally attainable on the basis of private property, imperialism, as the draft states quite correctly in its introduction, “aggravates to an extreme tension the contradiction between the growth of the productive forces of world economy and the national-state barriers

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Illuminati segel i KGB dokumenter!

35 minutter ut i video

http://www.youtube.c...wgwQiD_CT0&NR=1

illuminati_seal_pyramid.jpg

Videoen inneholdet mange korrekte fakta og mange gale konklusjoner.

Videoen har interessante fakta fra saken med "lone murder" (mordforsøket på paven, 50 minutter ut i video)

Videoen vil ha oss til å tro at "Illuminati" ikke har maktet å infiltrere Vatikanet :(

(Vatikanet er Knights Templar), og den sier at "illuminati" måtte bruke KGB for å lykkes :(.

Vi skal tro at "KGB" var den som stod bak et mordforsøk på en av pavene, og at det er KGB som arbeider for NWO

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Illuminati segel i KGB dokumenter!

35 minutter ut i video

http://www.youtube.c...wgwQiD_CT0&NR=1

a>

Videoen inneholdet mange korrekte fakta og mange gale konklusjoner.

Videoen har interessante fakta fra saken med "lone murder" (mordforsøket på paven, 50 minutter ut i viedeo)

Videoen vil ha oss til å tro at "Illuminati" ikke har maktet å infiltrere Vatikanet :(

(Vatikanet er Knights Templar), og den sier at "illuminati" måtte bruke KGB for å lykkes :(.

Vi skal tro at "KGB" var den som stod bak et mordforsøk på en av pavene, og at det er KGB som arbeider for NWO

Takk for informasjon. Det gjorde hverdagen min mye lettere å håndtere. Nå kan jeg bare slutte å tenke på alt som er galt i verden, og heller legge skylden på Illuminati.

"Bussen er forsinket!? - Jæææææævla Illuminati er på`n igjen"

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...