Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Illuminati, et trussel for verden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker nettopp på Henry Kissinger, Samuel P. Huntington og likesinnede som problemet

Fra signaturen din ... litt for avslørende vi jeg si

"... but rather by its superiority in applying organized violence. Westerners often forget this fact; non-Westerners never do."

Samuel P. Huntington

Her var det jo mye rart å ta tak i.

1. Kissinger og Huntington likesinnede, tjah, de deler om ikke annet realpolitisk tilnærming til verdenssamfunnet (selv om jeg vil hevde at Huntington er i langt større grad en konstruktivist). Dog er Huntington en akademiker, mens Kissinger, vel, han har litt mer praktisk erfaring. Noe sier meg dog at du ikke har lest Huntington, og jeg tror ikke engang du ofret bokforslaget mitt en tanke. Første kapittel er New World Order. Ble det mer spennende da?

2. Hva er avslørende? Hva er blitt avslørt?

3. Mener du at Vesten ikke "vant verden" gjennom best å anvende organisert vold?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Alle (skeptikere/gnostikere) vil si ... nei, vi eksisterer ikke

Hvorfor setter du gnostiker med skeptiker? De er jo nesten totalt omvendt.

Jeg skrev jo "jeg tror ikke på det heller" fordi jeg har ikke latt meg overbevise, jeg sa ikke "det er absolutt ingen sjanse i havet at denne organisasjonen fins, i en form eller annen".

Jeg er ikke bastant, jeg er bare ikke overbevist.

Å være skeptisk er positivt, men jeg forstår at den "absolutte" skeptikeren kan være irriterende, men er det virkelig det inntrykket du fikk av meg?

Lenke til kommentar

Hvorfor setter du gnostiker med skeptiker? De er jo nesten totalt omvendt.

La oss få høre

Gnostisisme

http://no.wikipedia....om_gnostisismen

Flere forskere har også spekulert på at det i Vesten fantes en «alternativ» religiøs tradisjon, som har vært på utsiden av de dominerende tankesystemer fundert på kristen tro og senere vitenskapelig fornuft. I denne tradisjon er «gnosis» spesielt viktig, en erkjennelsesform som finnes i de såkalte esoteriske tradisjoner og i mysterietradisjonene, såvel som i østlige religionsformer. I denne «Vestens tredje tradisjon» inngår gnostisismen som én av de antikke røttene, sammen med blant annet hermetisme, neoplatonisme, stoisisme, neopythagorisme og mysteriekulter.

--

Vi tror at disse (påfølgende) Knights Templar eder er troskap til "frelseren" :D (det kunne like så godt være for SS-soldater)

http://www.evangelic...ighttemplar.htm

TEMPLAR VOW

The Knights Templar candidate is forced to swear, "If ever I wilfully violate this my solemn compact, as a brother Knights Templar, may my skull be sawn asunder with a rough saw, my brains taken out and put in a charger to be consumed by the scorching sun, and my skull in another charger, in memory of St. John of Jerusalem, that faithful soldier of our Lord and Saviour. If ever I wilfully deviate from this my solemn obligation, may my light be put out from among men, as that of Judas Iscariot was for betraying his Lord and Master."

A human skull is then placed in the candidate's hand.

He further declares, "Furthermore, may the soul that once inhabited this skull, as the representative of St. John the Baptist, appear against me in the day of judgement: so help me God and keep me steadfast in this my solemn obligation of a Knights Templar."

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg fant dette dokumentet som heter SK172, det står at alle presidenter er reptiler. Her er en liten del av dokumentet som du kan finne hvis du kjenner en Illuminati agent som ikke er reptil da:

"Governments, they lie." the man said as he took another cigarette out of his dark pockets,

he pointed towards the door, remarking a clear exit because both of us in reality, believed in

this truth that many had problems seeing before they were clouded with ignorance. It was simple,

there was a group created in the beginings of humanity, before we could even trace the orgins of

any thing you could mention. "Lies, that's what they would usually call anything that provoked a movement in their solid form of governing us" he continued as he collected his papers, a rhetoric to

demonstrate his understanding of the situation. There was a paper in his hand that which he dared to show me after he put alumunium blocks around the room, a way to break the government's perception. Akladydrion Trotskill was his name, it was a type of russian whiskey that she inspired the name from. His mother didn't realize the green skin was an obvious sign of Obloxuderious Saperil or R219 as the government would call it. ...his name would eventually become Leon Trotsky, which means Power to mankind of those who understand us, the one in control, in the Reptillian language that you have to practice 30 years before you even understand a word of it.

Jeg vet at dette høres litt tomt ut, men det er helt ekte. Beviset er enkelt, cola bytter farge til svart farge fordi Illuminati vil at du ikke skal se rett fram, husker dere Pepsi Clear eller hva faen det het, det forsvant fra marketet i bare to år men det var klart, så dere skjønner fra dette at Illuminati vil lure oss.

/Denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg vet at dette høres litt tomt ut, men det er helt ekte. Beviset er enkelt, cola bytter farge til svart farge fordi Illuminati vil at du ikke skal se rett fram, husker dere Pepsi Clear eller hva faen det het, det forsvant fra marketet i bare to år men det var klart, så dere skjønner fra dette at Illuminati vil lure oss.

Kan du forklare greia med svart Cola og Pepsi litt bedre?

Hvordan avgjør fargen på en drikk hvordan man ser verden?

Det er klart, om man drikker fra flaska ser man ikke gjennom flaska like godt, men man ser uansett ikke så godt gjennom flaska når man drikker.

Hvordan får Sprite og 7up lov til å være blank, samt alt av flaskevann?

Sprite produseres også av Coca Cola og 7up av Pepsi...

Lenke til kommentar

Du er også globalist, ikke sant? Du skulle liksom lage "sovjeter" av hele verden.

Sir, jeg har ikke anelse hva en sovjet er. Det eneste jeg vet er at reptiler er farlige ting, og du minner om en faen reptil.

Kan du forklare greia med svart Cola og Pepsi litt bedre?

Hvordan avgjør fargen på en drikk hvordan man ser verden?

Det er klart, om man drikker fra flaska ser man ikke gjennom flaska like godt, men man ser uansett ikke så godt gjennom flaska når man drikker.

Hvordan får Sprite og 7up lov til å være blank, samt alt av flaskevann?

Sprite produseres også av Coca Cola og 7up av Pepsi...

Stopp å advertise for Illuminati, det er planen deres. Pepsi er av cola-varianten, det heter Coca-Cola.

Fordi Sprite og 7UP er faen ikke cola, så da blir ikke folk lurt.

Grunnen de tar vekk fargen på cola er for å gjøre kroppen vant til å bli lurt gjennom fargemidler, det er sånn at de videre kan putte fargemidler i andre produkter uten at vi merker det, de praktiserer det i mildere bruk av fargestoffer, med E-stoffene men de er ikke i nærheten av farlige som, de stoffene de planlegger å putte. F-stoffene er kjempe farlige og er bevist til å skape lungekreft og hjerteproblemer som hypertensjon. Men folk merker det av den bittre smaken som er representert av F159, så de prøver å sakte lure folk til å glemme forskjell mellom E og F.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sir, jeg har ikke anelse hva en sovjet er. Det eneste jeg vet er at reptiler er farlige ting, og du minner om en faen reptil.

Stopp å advertise for Illuminati, det er planen deres. Pepsi er av cola-varianten, det heter Coca-Cola.

Grunnen de tar vekk fargen på cola er for å gjøre kroppen vant til å bli lurt gjennom fargemidler, det er sånn at de videre kan putte fargemidler i andre produkter uten at vi merker det, de praktiserer det i mildere bruk av fargestoffer, med E-stoffene men de er ikke i nærheten av farlige som, de stoffene de planlegger å putte. F-stoffene er kjempe farlige og er bevist til å skape lungekreft og hjerteproblemer som hypertensjon. Men folk merker det av den bittre smaken som er representert av F159, så de prøver å sakte lure folk til å glemme forskjell mellom E og F.

o030.gif

Burde ikke du vite hva en sovjet er som er så opptatt av sosialisme og kommunisme?

Og vel jeg smaker en rimelig stor forskjell mellom forskjellige typer cola og cola bruser og Sprite. Jeg tror nok ikke at brus er farlig, eller det er farlig i den stand at det inneholder mye sukker, men da spørs det jo igjen hvor mye brus man drikker o hvordan kostholdet er ellers :)

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Og forresten, det er ikke uten grunn det heter E-stoffer. Tenk på E-tjenesten. Vi blir jaggu meg overvåket via brusen også.

Lenke til kommentar

Illuminati, et trussel?

Sier så mye om skrullinger nå ti dags.

Jeg er mere opptatt av problemet enn hvilket navn man putter på det. Her omtales problemet innledningsvis (har ikke fått sett på hva video inneholder.. bare at problemet defineres)

"If such a secret society does exist it represent the ultimate threat to the free world. In fact it means that actually now there is no free world at all"

http://www.youtube.c...wgwQiD_CT0&NR=1

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest noe på tråden. Men har lyst til å skyte inn at det mest skremmende er om det ikke finnes noen elite ( illuminati ) som trekker i trådene i populærkulturen. Hvis det var en elite som trakk i trådene, ville jeg ikke synes det var så skremmende. Men hvis det bare skjer av seg selv, det er faktisk mer skremmende. Et nylig eksempel :

"The Illuminati Symbolism of Ke$ha’s “Die Young” and How it Ridicules the Indoctrinated Masses"

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/the-illuminati-symbolism-of-kehas-die-young-and-how-it-ridicules-the-indoctrinated-masses/

Video :

http://www.billboard.com/news/ke-ha-shouts-out-illuminati-in-die-young-1008008412.story?utm_source=most_recent#/news/ke-ha-shouts-out-illuminati-in-die-young-1008008412.story?utm_source=most_recent

Lenke til kommentar

Når skeptikere oppgir "kilder" blir gjerne link til ingenting.

Some say that Ke$ha is like a Gaga knock-off, but she is a no-talent pop star who pollutes pre-teen brains with mind numbing audio and visuals… That Gaga actually has some talent, but Ke$ha is like a filler when Lady Gaga is on break, and she fills in to keep the masses hypnotized when Gaga can’t. Ke$ha is like a ‘substitute’.
Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...