Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Haha dette blir for morsomt for meg. Du kan være sikker på at du ikke noen sinne vil bli tatt seriøst. Du tror ikke på at "globalistene" vil gå løs på Gud også? Globalistene vil erstatte Gud. Knights Templar driver krig mot muslimene, men meningen er å få kristne til å krige mot muslimer ....så skal de selv overta når de to har ødelagt hverandre mer eller mindre (ifølge kilden "NWO, Secret Societies & Biblical Prophecy: Vol 1 (Revised)") Endret 14. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Rosario, dem tror ikke på deg før du henviser dagbladet.no som kilde, hehe Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Rosario, dem tror ikke på deg før du henviser dagbladet.no som kilde, hehe "Hehe", kommer fra leiren som bruker bibelen som argument og mener at djevelen står bak ondskapen i verden, også den politiske. Jepp, de riktige til å snakke om kildekritikk. 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Funfact: Illuminati var en liberalistisk organisasjon i Tyskland under 1800 tallet. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Og liberalister er mer eller mindre fredfulle, og det stemmer at du har lest de greiene, men gjør det ikke sant. Har du f.eks. lest Harry Potter? Harry Potter er bare eventyr og oppspinn akkurat som at Illiminati kontrollerer verden. Startet den ikke tidligere, sånn rundt Gallelo Galei sin tid? En slags gruppe som mente kirken sto i veien for kunnskap? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Her er det en som mener at Illuminati har en agenda mot blonde folk. Kan det være noe i det eller er det bare en gal manns babbel? Ser det er veldig mye tvilsomt på den bloggen der. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Startet den ikke tidligere, sånn rundt Gallelo Galei sin tid? En slags gruppe som mente kirken sto i veien for kunnskap? Jo skrev feil, mente opplysningsgruppe. Men etter hva jeg har hørt er den originale gruppen en opplysningsgrupper under 1700 tallet. Men har vært flere grupper som man mener også skal være illuminati. Men tror like mye på at illuminati regjerer i verden bak kulissene -eller prøver- som jeg tror på mummidalen Grunnen til at det ble så mange konspirasjonsteorier rundt dem var at de plutselig forsvant. Her er det en som mener at Illuminati har en agenda mot blonde folk. Kan det være noe i det eller er det bare en gal manns babbel? Ser det er veldig mye tvilsomt på den bloggen der. Oi da er ikke jeg trygg dessverre Endret 14. november 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Var det jeg tenkte, jeg tror ikke på illuminati heller Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Var det jeg tenkte, jeg tror ikke på illuminati heller "Hehe", kommer fra leiren som bruker bibelen som argument og mener at djevelen står bak ondskapen i verden, også den politiske. Jepp, de riktige til å snakke om kildekritikk. Det virker som det er mange på forumet som er kristenfiendtlige - som "gnostikerne"? En framstiller kristendom som en "voldsreligion" (Abigor), andre framstiller kristendom som latent "rasistisk" (jjkoggan). Jeg legger merke til dette, og bruker et prikksystem for hvem vi kan stole på Endret 14. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Fordi ekstremt religiøse er til å stole på, de som forholder seg til vitenskap, fornuft og fakta er ikke til å stole på. Er det ikke slik? 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Gnostikere eller skeptiker er de "ekstreme" for meg. Kristne i sitt hjerte slakter ikke folk ned på fote, de misjonerer. Det som slakter folk ned for fote er ikke kristne i sitt hjerte. Historien er full av eksempler på det. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Du kommer ikke langt med no true scotsman-fallacien din. Men religiøse og rasjonell logikk har aldri stått sterkt sammen. Kristne som vil undertrykke andre basert på religionen sin er likefullt kristne, selv om de måtte drepe folk. Hvis Illuminati arbeider mot kristendom og religion, sign me up. 3 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Har du noen eksempler på at siviliserte kristne lager blodbad (og slavegjør folk) (dem med Krig som gud gjør hva som helst)? Jeg har omtalt Knights Templar, som jeg sier bare er kristne i navnet. De skjuler hva de står for, for dem er "kristentro" en slags mental kontroll av goy Endret 14. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har du noen eksempler på at siviliserte kristne lager blodbad (og slavegjør folk) (dem med krig som Gud gjør hva som helst)? Her igjen setter du allerede premisser. De skal være siviliserte (hva vil det si) Det skal være blodbad (hvorfor bare blodbad? Det finnes nok av forsøk på undertrykking fra "siviliserte kristne" fordi bibelen sier ditt og datt om hvordan ting skal være) Jeg har altfor mange eksempler til at jeg gidder å ramse det opp, og alle eksemplene vil uansett bli avfeid med "de er ikke kristne fordi jeg synes ikke de er kristne". Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det er like mye kaos i alle religioner (ink kristendom selvfølgelig) som i mennesket selv. Det er menneskapt, og det vil en dag bli ødelagt av mennesket. Overtroisk tull tilhørte middelalderen, informasjonsalderen er i god anmarsj og med det følger "opplysning" på riktig grunnlag. Verdier skapt av oss selv, og ikke en allmektig (hvor enn de(n) sitter). Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Hvis Illuminati arbeider mot kristendom og religion, sign me up. Ikke klarte du komme med noe godt eksempel på at kristne slakter ned folk, og her heter det at "ateistene" (de kaller jeg ikke ateister - vi må finne ut hva de kalte seg i historien) ikke er kristendomsfientlige ?? Endret 14. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Ikke klarte du komme med noe godt eksempel på at kristne slakter ned folk, og her heter det at "ateistene" (de kaller jeg ikke ateister - vi må finne ut hva de kalte seg i historien) ikke er kristendomsfientlige ?? Historien er _proppfull_ av kristne som slakter folk, problemet er at du bruker din egen personlige definisjon og kaller de ikke kristne. Ateister er kristendomsfiendtlige ja, det å underkaste seg en fiktiv høyere makt og følge noen arkaiske lover og regler samsvarer ikke med fornuft. Særlig ikke når det brukes til å undertrykke mennesker man ikke liker (andre religioner, homofile). Det skal nevnes at ikke alle ateister er kristenfiendtlige, de er dog likefullt ateister. Endret 14. november 2012 av Rampage Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Det er jo dere (som vil være deres egne guder) som står bak de store krigene de siste hundreårene. Hva var Korstogene ... en tullkrig? Hva var Trettiårs-krigen (vet ikke).... om ikke en meningsløs krig for krigens skyld med leiesoldater og det siste i våpen ("det militærindustrielle kompleks" på den tiden)? Hva var VK1? En krig om noen landområder ...? Hva var VK2? En tullkrig om å være best på våpen...? Endret 14. november 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Vi vil være våres egne guder? Vi (les jeg, siden jeg stort sett utelukkende kan snakke for meg selv) vil ikke være guder, vi vil være mennesker, og maksimalisere potensialet i mennesket. Men "vi" er ikke noen homogen gruppe, så dermed er det meningsløst å prate om. På samme måte som kristne ikke er noen homogen gruppe, på samme måte som "globalister" ikke er noen homogen gruppe. Jeg vil anbefale deg å lese en bok av en du tidligere har omtalt som "main globalist". Diplomacy av Henry Kissinger, så kan du få litt innsikt i hvordan diplomatiet har utspilt seg i enkelte av disse konfliktene. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg tenker nettopp på Henry Kissinger, Samuel P. Huntington og likesinnede som problemet Fra signaturen din ... litt for avslørende vi jeg si "... but rather by its superiority in applying organized violence. Westerners often forget this fact; non-Westerners never do." Samuel P. Huntington Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det virker som det er mange på forumet som er kristenfiendtlige - som "gnostikerne"? En framstiller kristendom som en "voldsreligion" (Abigor), andre framstiller kristendom som latent "rasistisk" (jjkoggan). Jeg legger merke til dette, og bruker et prikksystem for hvem vi kan stole på Du siterte meg fordi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå