Gå til innhold

IT company ?

Leo1

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg studerte på universitetet i stavanger som dataingeniør. Jeg prøver å finne IT jobb i Stvanger siden 6 måneder. men.. ??

Områder:

Programmering: Eclipse, Visual Studio, mysqlworkbench, IBM Rational Software Architect

Softwaretvikling: Java, C #

Web-applikasjoner: HTML, XML, JSP / servlet / EL / JSTL, Hibernate / Spring, mysql,

Tomcat / apache server

Nettverk: Linux server, Windows 2003 server, Novell NetWare, vmware, wireshark

Grafikk: Java3D, JOGL (OpenGL)

Statistikk: R / Rstudio

Diverse: Microsoft Office, Open Office, Windows OS, Linux OS, Photoshop

snakker : engelsk og norsk

Vennligst kontakt meg hvis du har en Stilling. :)

Takk!

Endret av Leo1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Hva med å bruke litt mer tid på søknaden din? Som en person som fra tid til annen faktisk vurderer søknader, så må jeg si at jeg ikke er forundret over at du ikke får jobb, hvis nivået på de søknadene du faktisk sender til bedrifter, er det samme lave som det du presenterer her.

Lenke til kommentar

Hei!

Hva med å bruke litt mer tid på søknaden din? Som en person som fra tid til annen faktisk vurderer søknader, så må jeg si at jeg ikke er forundret over at du ikke får jobb, hvis nivået på de søknadene du faktisk sender til bedrifter, er det samme lave som det du presenterer her.

Takk ! Jeg vil prøve å forbedre min Cv-en. Jeg bare prøve å bevise her er hva jeg kan gjøre og noen å få kontakt med meg. Jeg lei av å vente. :hmm:

Endret av Leo1
Lenke til kommentar

Takk ! Jeg vil prøve å forbedre min Cv-en. Jeg bare prøve å bevise her er hva jeg kan gjøre og noen å få kontakt med meg. Jeg lei av å vente. :hmm:

Hei.

Jeg anbefale å faktisk lage en www.linkedin.com profil?...

Vet mange arbeidsgivere godtar disse som en "CV" om man ikke har noen offisiell CV noe sted.

Premium konto koster ikke all verden, og man kan få tilbakemeldinger fra kontakter der.

Jeg digger LinkedIN. :)

mvh

Toffy

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...