Leo1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hei! Jeg studerte på universitetet i stavanger som dataingeniør. Jeg prøver å finne IT jobb i Stvanger siden 6 måneder. men.. ?? Områder: Programmering: Eclipse, Visual Studio, mysqlworkbench, IBM Rational Software Architect Softwaretvikling: Java, C # Web-applikasjoner: HTML, XML, JSP / servlet / EL / JSTL, Hibernate / Spring, mysql, Tomcat / apache server Nettverk: Linux server, Windows 2003 server, Novell NetWare, vmware, wireshark Grafikk: Java3D, JOGL (OpenGL) Statistikk: R / Rstudio Diverse: Microsoft Office, Open Office, Windows OS, Linux OS, Photoshop snakker : engelsk og norsk Vennligst kontakt meg hvis du har en Stilling. Takk! Endret 7. januar 2013 av Leo1 Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hei! Hva med å bruke litt mer tid på søknaden din? Som en person som fra tid til annen faktisk vurderer søknader, så må jeg si at jeg ikke er forundret over at du ikke får jobb, hvis nivået på de søknadene du faktisk sender til bedrifter, er det samme lave som det du presenterer her. Lenke til kommentar
Leo1 Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Hei! Hva med å bruke litt mer tid på søknaden din? Som en person som fra tid til annen faktisk vurderer søknader, så må jeg si at jeg ikke er forundret over at du ikke får jobb, hvis nivået på de søknadene du faktisk sender til bedrifter, er det samme lave som det du presenterer her. Takk ! Jeg vil prøve å forbedre min Cv-en. Jeg bare prøve å bevise her er hva jeg kan gjøre og noen å få kontakt med meg. Jeg lei av å vente. Endret 4. november 2012 av Leo1 Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Takk ! Jeg vil prøve å forbedre min Cv-en. Jeg bare prøve å bevise her er hva jeg kan gjøre og noen å få kontakt med meg. Jeg lei av å vente. Hei. Jeg anbefale å faktisk lage en www.linkedin.com profil?... Vet mange arbeidsgivere godtar disse som en "CV" om man ikke har noen offisiell CV noe sted. Premium konto koster ikke all verden, og man kan få tilbakemeldinger fra kontakter der. Jeg digger LinkedIN. mvh Toffy Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg fikk jobb via LinkedIn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå