V. Haugen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Google legger om Motorola-strategien. Dropper Europa? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Like greit dette. Alt Motorola bryr seg om er amerikanske kunder. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Etterspørselen etter telefoner med fysisk qwerty tastatur er ganske høy blandt menn fra 30 år og oppover, der er jo Motorola kongen på haugen så og si. Hadde de solgt en skikkelig tastatur mobil her til lands så hadde de i det minste hatt en kjangs. Endret 30. oktober 2012 av morten-89 1 Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 RAGE!! Jeg vil ha RAZR MAXX HD!! 3 Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Trist. Når man først er vant med et skikkelig batteri (Razr Maxx - 3300 mAh) er det ingen av de nye telefonene som frister. Jeg tilhører også gruppen som ønsker fysisk qwerty, men den kampen virker tapt forlengst, dessverre. 1 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 åhhh, hadde de bare rebranda...endra navnet til noe mer folkevennlig (ikke bare i norge) motorola er et knotete navn synes jeg...hadde de fått til noe enklere hadde de solgt som julebrus. 2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Motorola: * manglende serviceapparat i Norden og ingen nettsider på nordiske språk * arkaisk nettsted med diverse labyrinter (corpo-crap) * låste bootloadere, ikke tegn til endring til tross for press fra rabiate brukere * en av de verste i klassen på oppgraderinger av Android Selv har jeg en Motorola Defy+ som rebooter på måfå et par ganger om dagen. Maskinvaren er dog godt designet og skrudd sammen, telefonen har god dekning og tåler virkelig en god del juling. Så jeg hadde sett fram til en Defy oppfølger :O Lenke til kommentar
ChristopherHuth Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Dersom jeg hadde bestilt den fra USA, hvordan ville den virket her til lands da? Har litt info om den her: http://www.phonearena.com/phones/Motorola-DROID-RAZR-MAXX-HD_id7484 Lenke til kommentar
Movikong Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er enig med de som synes dette er trist; jeg vil også gjerne ha Motorola RAZR Maxx HD. Hvis Motorola hadde fått til god service og greie priser, tipper jeg de ville ha solgt i bøtter og spann her til lands også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg