bjornkn Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Prøver nå å innstallere Win8 oppgradering (av W7). Det stanger imot med meldingen : Intel® Networks Connections - Uninstall this app now because it isn't compatible with Windows 8. Det skulle jeg gjerne gjort, men problemet er at det ikke er innstallert. Når jeg klikker på Uninstall-knappen der kommer det opp en dialog fra innstallering av Intel Network conenctions om at innstallering feilet pga en manglende/korrupt HELP.CAB. Noen gode råd her? Det er heller ikke noe i Uninstall i kontrollpanelet. Kortet er ASUS P8P67, som har to Ethernett, hvorav jeg bruker den fra Realtek (og ikke den fra Intel). Kommer ikke videre i Win8, da det ikke er noen Skip-mulighet Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg regner med du prøver å starte installasjonen inne i Windows 7? Hva med å bruke DVD eller minnepenn? Oppgraderingsassistenten kan hjelpe deg med å lage dette. Eller DVD-en må du brenne selv utfra ISO-filen programmet gir deg. Så starter du maskinen enten fra DVD eller USB. Du får muligheten til å oppgradere eller slette Windows 7 under installasjonen. Lykke til! Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Har nok prøvd både fra boot og inne fra W7. Fra boot får jeg uansett beskjed om å avslutte, starte W7, og fortsette derfra. Og uansett hvor mye jeg har fiklet med registeret så finner den uansett ut at det er noe Intel-greier der som må vekk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Prøv å installere Intel-drivere, og så avinstallerer du den etterpå. For det henger tydeligvis igjen filer fra en tidligere, mislykket installasjon. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg fikk masse feilmeldinger når jeg prøvde på det også. Ser at det ikke er noe ukjent problem på nettet... Ga opp, og innstallerte 'clean'. Ikke helt uten problemer det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå